וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירים נוצרים ו-24 ק"ג קוקאין: כך סוכלה הברחה של מיליונים

8.11.2015 / 17:30

במבצע שבו התחפשו שוטרים לצליינים, נעצרו ברזילאית שהבריחה בשתי מזוודות סמים בשווי 30 מיליון שקלים - ותושב תל אביב בן 70 שהגיע לקחת אותם. מעצר הברזילאית הוארך ב-11 יום

צילום: חטיבת דובר המשטרה, עריכה: קשת סידי

לאחר שהתחפשו לתיירים נוצרים שמבקרים באתרי הצליינות בארץ, הצליחו בלשי יחידה 747 של משטרת נתב"ג לעצור אזרחית ברזיל בת 38, החשודה כי הביאה עמה במזוודות 24 קילוגרם קוקאין בשווי 30 מיליון שקלים. התיירת, אלנקר מסימנטו, הסתובבה ברחבי הארץ עם קבוצת המטיילים עד שנתפסה בידי השוטרים ונחקרה בידי חוקרי מחלק הפשעים ביחידה המרכזית של מחוז מרכז, בפיקודה של רב-פקד ענת קצב.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
קצין המשטרה הבכיר החשוד בקבלת שוחד: "שם זין על מח"ש"
המאבטח מביתר עילית נדקר ביום הולדתו: "קיבלתי את החיים במתנה"
הירושלמי שמנופף בדגל ישראל ומסמן אצבע משולשת לפלסטינים

משטרת נתב"ג סיכלה הברחה של 42 ק"ג קוקאין בשווי 30 מיליון שקלים. ספק 500
הסמים במזוודה/ספק 500

בחקירתה, נחשפה התכתבות ווטסאפ ובה עלה שחשוד נוסף אמור לאסוף ממנה את הסמים. לפיכך, היא נשלחה בחזרה לקבוצה יחד עם כמה שוטרים שנטמעו באוטובוס המבקרים במשך יומיים. הם ביקרו באתרי הצליינות בנצרת, בירדן, ולבסוף בטבריה - שם הצליחו לשים ידיהם גם על החשוד הנוסף.

ביום רביעי בסמוך לחצות, יצר החשוד קשר עם האישה כשהגיעה עם קבוצת המבקרים לעיר. כשהגיע לבית המלון שבו שהתה עצרו החוקרים את האיש, שמואל ברונשטיין בן 70 מתל אביב, ומעצרו הוארך ביום שישי בשלושה ימים. מעצרה של מסימנטו הוארך היום בבית משפט השלום בראשון לציון ב-11 יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully