וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי הרקטה: צה"ל תקף יעד של חמאס במרכז רצועת עזה

25.1.2016 / 3:47

חיל האוויר תקף מתחם צבאי ברצועה בתגובה לרקטה שהתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא דווח על נזק. דובר צה"ל: "נמשיך לפעול בחומרה כדי לשמר את השקט בדרום"

כיפת ברזל אשקלון

(יירוט רקטה בשמי חוף אשקלון, אוקטובר)

צה"ל תקף הלילה (שני) באמצעות כלי טיס של חיל האוויר מתחם צבאי השייך לחמאס במרכז רצעות עזה. זאת, בתגובה לירי הרקטה ששוגרה אמש לעבר המועצה האזורית שער הנגב.

מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה וימשיך לפעול בחומרה על מנת לשמור על השקט ביישובי הדרום".

אמש נורתה רקטה מרצועת עזה ונחתה בשטח פתוח בשטחי המועצה האזורית שער הנגב. זאת, לאחר שנשמעה התרעה "צבע אדום" בקיבוץ מפלסים שבמועצה. לא דווח על נפגעים או על נזק.

מדובר צה"ל נמסר כי מדובר ככל הנראה בשיגור בודד. כוחות צבא החלו לפעול בשטח ולסרוק את האזור.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
נפגע חרדה בפיגוע ירי ליד ההתנחלות דולב שבבנימין
חקירת המחבל מעתניאל: הנער הושפע מהסתה בטלוויזיה הפלסטינית
שלושה תושבי ואדי ערה יואשמו בסיוע למחבל מדיזנגוף לאחר הפיגוע

שיגור מרצועת עזה לעבר ישראל. רויטרס
שיגור רקטה מרצועת עזה לעבר ישראל/רויטרס

בתחילת החודש, שתי רקטות ששוגרו מרצועת עזה התפוצצו בשטח פתוח בסמוך לעיר שדרות. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בטרם הנפילה, התרעת "צבע אדום" נשמעה ביישובי המועצה האזורית שער הנגב ובהם איבים וגבים וכן בניר עם, שדרות, ובמכללת ספיר. תושבי המועצה האזורית דיווחו על הדי פיצוצים.

כמה שעות לאחר מכן תקף בתגובה חיל האוויר שני מתחמים צבאיים ושתי תשתיות טרור השייכים לחמאס ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל ימשיך לפעול בחומרה נגד כל ניסיון להפר את השקט בישובי הדרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully