וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ט"ו בשבט הגיע: אלפים נטעו עצים ברחבי הארץ

22.1.2016 / 17:31

משפחות רבות פקדו את אתרי הנטיעה של הקרן הקיימת לישראל כדי להשתתף במנהג החג ולטעת עצים. "מחמם את הלב לראות את הילדים נחשפים למסרים של אהבת הארץ ושמירה על הסביבה"

צילום: דוברות קק"ל, עריכה: מתן חדד

אלפי משפחות הגיעו היום (שישי) לאתרי הנטיעה של הקרן הקיימת לישראל ביער צרעה שבמרכז וביער לביא שבצפון וכן למשתלות קק"ל בגולני, אשתאול וגילת. זאת, כדי לטעת עצים לקראת חג ט"ו בשבט שיחל ביום שני הקרוב.

"המוני ילדים, בני נוער ומבוגרים הגיעו היום לנטוע איתנו", סיפר איתמר דרור, יערן באשתאול. "מחמם את הלב לראות את המשפחות נוטעות יחד ואת הילדים נחשפים למסרים של אהבת הארץ והשמירה על הסביבה. בשנים הקרובות אנחנו, יערני קק"ל, נדאג להשגיח ולשמור על חלקת היער הצעירה שניטעה היום עד להשתרשות העצים בקרקע והפיכתם ליער בוגר חזק ועצמאי".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
אם תרצו, כולנו שוברים שתיקה: ישראל הפכה לאומה של "מלשינים"
פסטיבל של עיריית ירושלים מציג: קידום לגליזציה של סמים קלים
ראש העיר אשקלון החשוד באונס שוחרר למעצר בית: "רוצה לאשתי וילדיי"

נטיעות, ט"ו בשבט, 22 בינואר 2016. יוסי זמיר, קק"ל, ספק 500
"היער מייצר חיים דרך הטבע"/ספק 500, יוסי זמיר, קק"ל

ביער לביא שליד טבריה 300 משפחות של יתומי צה"ל ערכו טקס לזכר הוריהם ונטעו עצים להנצחתם. זאת, במסגרת פרויקט שנקרא "יער החיים". "הדרך הכי טובה לנצחי את המתים היא לקדש את החיים", אמר יו"ר קק"ל דני עטר והוסיף: "היער הזה, שמנציח אנשים שהקריבו את חייהם למען המדינה, מייצר חיים דרך הטבע. אני בטוח שהיער הזה יתמלא במטיילים, במשפחות ובילדים שייהנו ממנו ובכך יכבדו בצורה היפה ביותר את זכרם של הנופלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נטיעות, ט"ו בשבט, 22 בינואר 2016. יוסי זמיר, קק"ל, ספק 500
אירועים הוקדמו או בוטלו בשל מזג האוויר/ספק 500, יוסי זמיר, קק"ל

אירועי ט"ו בשבט שתוכננו להיערך בשבוע הבא, בהתאם לתאריך העברי, הוקדמו או בוטלו בשל מזג האוויר הסוער שצפוי לימים הקרובים. ביום ראשון, ערב ט"ו בשבט, עתיד להיות גשום וסוער מצפון הארץ ועד לצפון הנגב ויהיה קר מהרגיל. בנוסף, קיים חשש לשיטפונות ולהצפות במקומות המועדים. בהרי הצפון ירד שלג ומשעות הערב ייתכן שלג גם בפסגות הרי המרכז. בדרום הארץ יהיה אביך. בחג עצמו, יום שני, ירדו גשמים לסירוגין בעיקר במרכז הארץ ובדרומה ויהיה קר במיוחד. בשעות הבוקר ייתכן שלג קל בפסגות הרי הצפון והמרכז. גם ביום זה קיים חשש לשיטפונות במקומות הנמוכים.

נטיעות, ט"ו בשבט, 22 בינואר 2016. יוסי זמיר, קק"ל, ספק 500
"נדאג לשמור על חלקת היער הצעירה שניטעה היום"/ספק 500, יוסי זמיר, קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully