וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה שקורה במחסומים": הסרטון שמראה איך "צה"ל מביים פיגועים"

אילן זלאיט

22.1.2016 / 14:15

בסרטון ששידרה הטלוויזיה הממלכתית של הרשות נראה חייל צה"ל תוהה איך להרוג פלסטיני. כשהאחרון מגיע למחסום - יורה בו בעזרת חברו. לאחר מכן, החיילים מניחים סכין ליד גופת הפלסטיני ואחד מהם מזייף חתך באצבעו

עריכה: גדי וינסטוק

הטלוויזיה הממלכתית של הרשות הפלסטינית פרסמה אתמול (חמישי) בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה סרטון מצויר המציג כיצד יורים חיילי צה"ל בפלסטינים תמימים במחסומים ביהודה ושומרון, ומביימים זאת כניסיון לפיגוע דקירה. מאז פרסומו זכה הסרטון לאלפי שיתופים ולשבחים מצד גולשים פלסטינים שקראו להפיצו ברחבי העולם.

עלילת הסרטון, שפורסם בשם "מה שקורה במחסומים בפלסטין", מתרחשת במעבר שער אליהו שליד קלקיליה. בתחילתו, משקיף חייל צה"ל על פלסטיני המתקרב למחסום, וחושב בראשו כיצד להרוג אותו. כאשר הפלסטיני מגיע למחסום, למרבה הפתעתו מכוון לעברו אחד החיילים את נשקו ומורה לו לעצור.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
זעם בממשלה: "הפינוי בחברון - קיבעון מחשבתי"; יעלון: "זו מדינת חוק"
זכוכית משוריינת ובטון מזוין: האולם שבו יישפטו ראשי ארגוני הפשע
ראש העיר אשקלון החשוד באונס שוחרר למעצר בית: "רוצה לאשתי וילדיי"

סרטון בערוץ של הרשות הפלסטינית: כך ישראל מפברקת פיגועי דקירה. צילום מסך
"מה קורה במחסומים בפלסטין"/צילום מסך

החייל השני, שתכנן להרוג את הפלסטיני, שואל אותו בתקיפות אם הוא מחבל, ומורה לו להראות את הסכין שהוא מסתיר. הפלסטיני ההמום עונה בתמימות כי אין לו סכין, אך לפני שמספיק לסיים את דבריו, החיילים יורים בו.

כשהוא מוטל מת על הקרקע, מניחים החיילים סכין ליד הפלסטיני, כדי לביים ניסיון לבצע פיגוע מצדו. אחד מהם אף מזייף פציעה קלה באצבעו, שכאילו נגרמה על ידי הפלסטיני. בסיום הסרטון נראה קטע מזויף ממהדורת חדשות בישראל, שבה מדווח כי חיילי צה"ל סיכלו פיגוע דקירה שניסה מחבל לבצע במחסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully