וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ שטרן על אשכנזי: "כל איחוד כוחות שיביא להחלפת נתניהו יעשה טוב"

דב גיל-הר

21.1.2016 / 11:09

בריאיון לאולפן וואלה! NEWS התייחס חבר הכנסת מיש עתיד לאפשרות שהרמטכ"ל לשעבר יצטרף לפוליטיקה. הוא קרא לראשי המרכז-שמאל להתכנס ולהחליט "מה הכי נכון". על סגירת התיק: "אני מאחל לכל פוליטיקאי שיאזינו למאה אלף שיחות שלו וזה מה שימצאו"

צילום: שי מכלוף עריכה: ניר חן

אלעזר שטרן, חבר הכנסת מיש עתיד, התייחס היום (חמישי) בריאיון לאולפן וואלה! NEWS להחלטת היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין לסגור את התיק נגד הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי בפרשת הרפז. שטרן נתן את דעתו על הסיכוי שאשכנזי ירוץ לפוליטיקה ואמר: "אני חושב שכל איגוד כוחות שיביא להחלפת ראש הממשלה בנימין נתניהו ולהזזתו מהגה השלטון יעשה טוב למדינת ישראל. שיתכנסו ראשי המרכז-שמאל ויחליטו מה הכי נכון".

חבר הכנסת, ששימש בעבר ראש אגף כוח אדם בצה"ל, חשף כי הוא מדבר עם אשכנזי "על בסיס די קבוע, כולל ביממה האחרונה. אנחנו חברים וברור שמעולם הוא לא מינה אותי לשום תפקיד ולא נתן לי כלום ולכן אני מרגיש חופשי להביע את עמדתי".

אחרי יותר מחמש שנות חקירה הודיע אתמול היועץ המשפטי לממשלה על סגירת התיק נגד אשכנזי, שנחקר במסגרת בגין מסירת מידע סודי והפרת אמונים. עם זאת, מתח וינשטיין ביקורת על אשכנזי וקבע כי התנהלותו "אינה הולמת קצין בכיר". וינשטיין הודיע גם על סגירת התיקים גם נגד מקורביו של אשכנזי: רעייתו רונית, דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו ועוזרו ארז וינר.

לקריאה נוספת:
גבי אשכנזי על סגירת התיק: "מצער שזה נמשך חמש שנים וחצי"
נתניהו על מידע רגיש שחשף אשכנזי בפני עיתונאים: "שערוריית השערוריות"

גבי אשכנזי מגיע לפרידה מבני גנץ בדרייב אין בתל אביב. פברואר 2015. דרור עינב
"איך מצדיקים את הסבל הזה שהוא עבר?". אשכנזי/דרור עינב

ביחס לביקורת החריפה שהעביר היועץ וינשטיין על התנהלותו של אשכנזי, אמר שטרן: "צריך תמיד לשאוף להיות צחים כשלג, אבל אני מאחל לכל פוליטיקאי שיאזינו למאה אלף שיחות שלו עם כל העולם ואשתו – תרתי משמע – וזה מה שימצאו".

שטרן מתח ביקורת על פרק הזמן הארוך מהרגע שבו נחשפה הפרשה להודעה על סגירת התיק – חמש שנים וחצי. "התברר לנו מה שכולנו ידענו - שאין פה מקום לחקירה פלילית. איך מצדיקים את הסבל הזה שהוא עבר? איך מצדיקים את הסבל שלוקח מאה עמודים לכתוב אותו ובסוף אומרים הציבור ישפוט. איך הגענו לחקירה הזאת? אחרי שיואב סגלוביץ' אמר שאין מקום לחקירה פלילית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully