וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית בר רפאלי נחקרה במשך 5 שעות ברשות המסים בחשד להעלמות מס

20.1.2016 / 18:10

רפאלי, שחשודה בעבירות מס בהיקף של מיליוני שקלים, הגיעה לבניין רשות המסים בתל אביב. גורם ברשות המסים הסביר מדוע נקראה הכוכבת שוב לחקירה: "לא מדובר בזבנג וגמרנו. רפאלי אינה שונה במקרה זה מנחקרים אחרים"

עריכה: ניר חן

הדוגמנית בר רפאלי נחקרה היום (רביעי) ברשות המסים בתל אביב במשך כחמש שעות. רפאלי חשודה בעבירות מס בהיקף של מיליוני שקלים. במהלך החקירה הציגו החוקרים חומרים חדשים שנאספו בשבועות האחרונים, לאחר שהחקירה נגדה הפכה לגלויה. החוקרים עימתו את רפאלי עם הממצאים החדשים ועסקו בנושאים שעליהם נשאלה בשתי החקירות הקודמות. לפי שעה לא ברור אם רפאלי תידרש להגיע לחקירה נוספת.

גורם ברשות המסים אמר היום כי החקירה לא מתנהלת באופן של "זנבג וגמרנו". "ביצענו תשאול ראשוני ומטבעה של חקירה יש לשוב ולחקור את הנחקר פעם נוספת לנוכח ממצאים שעלו במהלך החקירה", ציין. הוא הוסיף כי "בר רפאלי אינה שונה במקרה זה מנחקרים אחרים ולכן נדרשה הבוקר להגיע שוב למשרדי החקירות".

רפאלי חשודה כי היא ואמה ציפורה לא דיווחו באופן מלא על הכנסות מעבודות בחו"ל שנאמדו בעשרות מיליוני שקלים, שקיבלו "הנחות סלב" בגין מגורים, שימוש בכלי רכב ועוד בשווי של יותר ממיליון שקלים ללא דיווח, ושהציגו מצג כוזב לפקיד השומה כפר סבא בנוגע למעמד התושבות של הדוגמנית.

עוד בוואלה! NEWS:
בנו של נסראללה הפעיל חוליית טרור בטול כרם שתכננה פיגועים בישראל
מנהיג "כת הסדיסטים" נגד פרקליט הצמרת שייצג אותו: "פעל בניגוד עניניים"

יריון גינדי על החשדות כנגד בר רפאלי על העלמת מס. מערכת וואלה!
"שאלת התושבות של רפאלי עלתה בדיוני השומה כמה פעמים". בר רפאלי/מערכת וואלה!

באמצע דצמבר, כשנחקרה רפאלי לראשונה, הגיש פקיד שומה בקשה למעצרה. לפי החשד, רפאלי השתכרה עשרות מיליוני שקלים, שמקורם בהכנסות מעבודה בחו"ל ולא דיווחה עליהן לרשות המסים. בדיון בבית המשפט שנערך לשתיים הוחלט לשחרר אותן בתנאים מגבילים. הן נדרשו להפקיד ערבות בסך חצי מיליון שקלים, ונאסר עליהן לצאת מגבולות הארץ במשך 180 יום. לבקשתן, הדיון התקיים בהיעדרן של רפאלי ואמה.

פקיד השומה טען כי "שאלת התושבות של רפאלי עלתה בדיוני השומה שלה בשנת 2009 בפקיד שומה כפר סבא לגבי שנות המס 2007-2005, ובשנת 2015 עלתה שוב הסוגיה בהתייחס לשנות המס 2012-2009. במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה במחלקת המודיעין של פקיד שומה חקירות תל אביב, נאספו ראיות המעידות לכאורה כי החשודות בצוותא הונו את פקיד השומה ומסרו לו אמירות כוזבות במטרה להסוות את מרכז החיים של החשודה וכן כי רפאלי לא דיווחה על הכנסותיה המלאות לפקיד השומה".

על פי החשד, נמצא כי "רפאלי התגוררה במגדל YOO בתל אביב בדירה שכורה, אך חוזה שכר הדירה נחתם עם אחיה של הדוגמנית על מנת שלא לקשור אותה לישראל. כמו כן, לאחר שהסתיים חוזה השכירות במגדלי היוקרה, עברה רפאלי להתגורר במגדלי W למשך שלוש שנים. חוזה זה נחתם מול אמה, חרף העובדה שמי שהתגוררה בבניין הייתה רפאלי. כל זאת למרות העובדה שלאורך השנים 2012-2009 עלה כי היו לרפאלי דירות לשימושה בישראל, כאשר היא נשאלה על כך על ידי פקיד השומה השיב בשמה המייצג שלה, כי 'כבר נמסר בעבר, כי רפאלי לא שכרה דירת מגורים בישראל בשנים הרלוונטיות'". על פי החשד, מי שעמדה בקשר עם המייצגים ומי שמסרה את התשובות הכוזבות הייתה בעיקר אמה ציפורה.

הנחות הסלבס הפכו לעניין מקובל במערכת השיווק בישראל ובעולם, כאשר חברות רבות מעניקות מתנות או כספים בהסכמים כתובים לידוענים ולמובילי דעת קהל, בתמורה לפרסום המוצר ברשתות החברתיות. ההנחות מסתכמות לעתים בעשרות אחוזים מהשווי האמיתי של המוצר, ולעתים הידוענים אף מקבלים את המוצרים אותם הם מפרסמים בחינם. חוק המס קובע כי כל קבלת דבר בעל ערך הניתן במתנה מחויב בדיווח לרשות המסים, והוא עשוי להיות מחויב במס.

(עדכון ראשון: 13:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully