וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מביא לך חום היום": כך נתפס החשוד בהפצת סמים לתלמידים בתל אביב

19.1.2016 / 19:25

המשטרה עצרה אזרח זר מאפריקה בן 24 בחשד שהפיץ סמים מסוגים שונים לנערים ונערות בני 16-13. במסגרת החקירה אותרו שיחות בווטסאפ שבהן הוזמנו לפי החשד הסמים. בשבועות האחרונים הצליחה המשטרה לשים את ידה על חבורות נערים נוספות שסחרו בסמים ברחבי הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שלא יתפסו אתכן". השיחות המפלילות בין הנערים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוטרי תחנת שכונות של משטרת תל אביב עצרו הבוקר (שלישי) אזרח אפריקני בן 24 בחשד שהפיץ באמצעות חברתו, תלמידת תיכון בת 16, סמים מסוג מריחואנה, חשיש וסמי פיצוציות בקרב מספר רב של תלמידים בני 13 עד 16 בעיר. במסגרת הפרשה עוכבו גם כמה בני נוער שלפי החשד לקחו חלק בהפצה, סחר ושימוש בסמים. על פי החשד, אספקת הסמים התקיימה בהפסקות בבית הספר ובגינות ציבוריות בדרום תל אביב, והזמנת הסמים התקיימה באמצעות קבוצות ווטסאפ.

במסגרת החקירה אספו השוטרים את תיעוד ההודעות בין הנערים לבין עצמם ובין החשוד בווטסאפ, אשר משמשות כראיות לעסקאות הסמים. "מביא לך חום היום", נכתב באחת ההודעות. "עישנתי שניים אתמול ונשאר לי עוד חתיכה, אני אשים על שתי סיגריות", מצוין בהודעה אחרת. וישנה גם הודעת אזהרה: "תיזהרו שלא יתפסו אתכן".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שלושה פצועים בפיצוץ רכב בת"א; היעד: בן כהן, בכיר בארגון של מולנר
4 גברים מואשמים בגניבת 200 עזים בשווי מיליון שקל ממשק בדרום
חרף הצהרות ליצמן: חולים מתלוננים על קשיים ברישיון לקנאביס רפואי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשרות נערים נעצרו גם ברחבי הארץ בחשד לסחר בסמים באמצעות הוואטסאפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבועות האחרונים הצליחה המשטרה לשים את ידה על כמה חבורות נערים שסחרו בסמים ברחבי הארץ. בשבוע שעבר נעצרו ביבנה, במודיעין, בכפר סבא ובראש העין עשרות נערים שצרכו סמים, כשברוב המקרים הסוחרים הגיעו לנערים באמצעות הווטסאפ בשיטת "חבר מביא חבר". במודיעין נעצרו 15 תלמידי תיכון יוקרתי, כשעל פי החשד, אחד מהם גנב מאמו החולה מריחואנה שאותה היא מקבלת על פי מרשם ומכר תמורת אלפי שקלים. את מרבית העסקאות ביצע בוואטסאפ.

ביבנה עצרו חוקרי מרחב שפלה זוג בני 18 בחשד שסיפקו ליותר מ-20 תלמידי תיכון סמים. "גם כאן השיטה היא 'חבר מביא חבר' ואנחנו מעריכים שמספר המעורבים עוד יגדל", אמר גורם במרחב שפלה. בכפר סבא נער בן 17 נעצר על ידי חוקרי הנוער של מרחב שרון בחשד שהפיץ מריחואנה וחשיש בקרב תלמידים בעיר. לפי שעה, נעצרו עוד עשרה נערים בחשד שרכשו ממנו סמים. לחוקרים סיפר החשוד כי הוא מוכר סמים כדי להשלים הכנסה ולממן הוצאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully