וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: כלב הציל גור פילים שסבל מדיכאון

19.1.2016 / 15:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

שלושה בני אדם נפצעו היום בפיצוץ רכב בגבול תל אביב-גבעתיים. בין הפצועים, בן כהן, מספר 2 בארגון הפשע של עמיר מולנר. צוותי מגן דוד אדום פינו את הפצועים לבית החולים איכילוב בתל אביב.

ראש הממשלה נתניהו ביקר היום בהתנחלות עתניאל, שבה נרצחה דפנה מאיר. "על הקהילה הבינלאומית להפסיק עם הצביעות ולקרוא לילד בשמו – שורש הסכסוך הוא הסירוב להכיר בזכות היהודים לקיים מדינה בגבולות כלשהם – כאן, בתל אביב ובכל מקום", אמר נתניהו.

התביעה בשבדיה הודיעה היום כי תיפתח חקירה נגד שרת החוץ, מרגוט וולסטרום, בחשד לשחיתות. בסוף השבוע דווח כי ארגון עובדים השכיר במחיר מוזל דירות לאישי ציבור, ובהם וולסטרום.

כשהפיל אלי הגיע לשמורה בדרום אפריקה, מטפליו לא חשבו שהוא ישרוד. הם טיפלו בו יום ולילה עד שהצליחו להשיג שיפור במצבו הפיזי, אולם לא ידעו כיצד לשפר את מצבו הנפשי, כיוון שפילים לא מסוגלים לגדול כמעט ללא העדר שלהם. כאן נכנס לתמונה דומה, כלב רועים שהתיידד עם אלי, והפך לחברו הטוב ולגלגל ההצלה שלו, ומצבו של אלי השתפר פלאים.

תחזית מזג האוויר: מחר ייפסק הגשם במהלך היום אולם יוסיף להיות קר מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully