וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לא יהיו שינויים פתאומיים: אולמרט יחתום על הסדר בתיק השיבוש

18.1.2016 / 7:05

ראש הממשלה לשעבר צפוי לחתום היום על ההסדר שנוגע לאישומים המייחסים לו שיבוש מהלכי משפט. מדובר בתיק שנפתח בעקבות ההקלטות שחשפה שולה זקן. מסתמן כי ההסדר לא יכלול את פרשת טלנסקי שבה נגזרו על אולמרט שמונה חודשי מאסר

עריכה: טל רזניק

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון – הסדר בנוגע לאישומים נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט צפוי להיחתם היום (שני). לפי שעה, ההסדר עוסק בתיק שיבוש מהלכי המשפט בלבד, שנפתח לאחר שראש לשכתו לשעבר של אולמרט, שולה זקן, חשפה הקלטות שלו. המשטרה המליצה להעמיד לדין את אולמרט ואת פרקליטו, עו"ד נבות תל צור, בחשד לשיבוש מהלכי משפט והדחת עד, כאשר העדה היא זקן עצמה.

האישומים המיוחסים לאולמרט נוגעים לכך שבמהלך חקירתו והעמדתו לדין יחד עם זקן בפרשות טלנסקי, ראשונטורס והולילנד, הוא ניסה להשפיע על זקן כך שלא תמסור עדות מפלילה נגדו וניסה להניא אותה מלחתום על הסדר טיעון בפרשת הולילנד. בהמשך, אף פעל אולמרט על מנת להשפיע על עדותה בבית המשפט. במהלך תקופה זו קיבלה זקן טובות הנאה מגורמים שונים לבקשת אולמרט, בכסף ומתנות.

עוד בנושא:
סנגורי אולמרט יציעו לניצן: נמשוך הערעורים תמורת חפיפה בין עונשי המאסר
סנגורי אולמרט בערעור בתיק טלנסקי: "התעלמו מתרומתו לביטחון"
בזמן שאולמרט מתלבט: קמפיין הצללים לחנינת קצב צובר תאוצה

אולמרט היום בהכרעת הערעור בפרשת הולילנד בבית המשפט 20 דצמבר 2015. רויטרס
אולמרט בבית המשפט העליון/רויטרס

אולמרט צפוי להודות בעבירות תיק השיבוש ולהיות מורשע על פי הודאתו, והפרקליטות תעתור לעונש שיחפוף את עונש המאסר שאותו הוא צפוי לרצות בכל מקרה. עוד מסתמן כי ההסדר לא יכלול את פרשת טלנסקי שבה נגזרו על ראש הממשלה לשעבר שמונה חודשי מאסר, ולכן אולי בכל זאת יתקיים הדיון בערעור ביום שלישי הקרוב, ובו יבקשו אנשיו של אולמרט שהוא ירצה את העונש בחופף למאסר בתיק הולילנד. לכך ניסו גם להגיע במסגרת העסקה, אולם נכון להערב, הפרקליטות מסרבת.

(עדכון ראשון: 23:10)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שולה זקן בבית המשפט המחוזי, ירושלים. דודי ועקנין, מערכת וואלה! NEWS
הדיחו עדה. זקן/מערכת וואלה! NEWS, דודי ועקנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully