וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפרסום בוואלה! NEWS: תוקנו הליקויים ברפורמת התחבורה הציבורית

17.1.2016 / 19:13

ההנחיות לביטול עליות המחירים במנויי "חופשי חודשי" שנוצרו במסגרת הרפורמה נכנסו לתוקפן. מוקד משרד התחבורה: כספם של מי ששילם יותר - כספו יוחזר לו ברכישת המנוי הבא. השר כץ: "ייקור המחיר נעשה בניגוד מוחלט להנחיותיי"

הקלטות: אביב אברמוביץ', צילום: קורונוס צילומי אוויר בע"מ, אבי כהן, יותם רונן, זוהר גואטה; עריכת וידאו: אביב אירגז

הנחיות שר התחבורה ישראל כץ לתיקון הליקויים ברפורמה התחבורה הציבורית – שבאו בעקבות הפרסום בוואלה! NEWS – נכנסו היום (ראשון) לתוקפן. בחודש האחרון נחשף בוואלה! NEWS כי במסגרת הרפורמה החדשה בתחבורה הציבורית נאלצים מנויים רבים לספוג עלייה במחירים במקום הוזלה. בעקבות החשיפה הורה כץ להוציא צו תיקונים לביטול עליות המחירים, שבמסגרתו גם כספם של אלו ששילמו יותר מאז הרפורמה יוחזר.

שר התחבורה כץ מסר היום: "כפי שהבטחתי הוזלנו את אותם הכרטיסים שהתייקרו, ייקור המחיר נעשה בשוליים ובניגוד מוחלט להנחיותיי, אך טיפלנו בדברים ומי ששילם יותר בעד המינוי יכול אף לקבל החזר כספי. הרפורמה בתעריפים היא בשורה גדולה שבאה להוריד מחירים לכלל משתמשי התחבורה הציבורית ולא לייקר".

לקריאה נוספת:
רפורמת התחבורה החלה - והנוסעים משלמים יותר: "יחזירו לנו את הכסף?"
בעקבות הפרסום בוואלה! NEWS: יבוטלו עליות המחירים בתחבורה הציבורית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עליות המחירים - יבוטלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבדיקה שנערכה באתר וואלה! NEWS בשבוע שעבר עלה כי הוראתו של השר טרם התקבלה בקרב מפעילות התחבורה הציבורית. גם במוקד משרד התחבורה לא היו מודעים להנחיה זו. אך כאמור, היום, שבוע לאחר מכן, נראה בוודאות כי הוראתו של שר התחבורה נכנסה לתוקפה.

בשיחה עם נציגת מוקד משרד התחבורה הובהר כי המחירים למנויי "חופשי חודשי" שעלו מאז הרפורמה חזרו למחירם טרום יציאתה של הרפורמה לדרך. כמו כן, מי שספג את העלייה במחירים – כספו יוחזר לו בקנייה של מנוי חדש. כך למשל, נציגת משרד התחבורה הסבירה כי המחיר של "חופשי חודשי" בגוש דן חזר למחירו הראשוני - 246 שקלים במקום 250. גם מחירו של "חופשי חודשי" של חברת קווים מתל אביב לרמלה-לוד חזר למחירו טרום הרפורמה שהיה 190 שקלים, במקום 250.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שערוריית הרפורמה בתחבורה הציבורית: נוסעים ישלמו מאות שקלים יותר בחודש. ספק 500
הכסף יוחזרו בקניית מנוי חדש/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully