וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אב נהג לנעול במחסן את בנו הנכה למשך שעות ארוכות

12.1.2016 / 18:41

האב, תושב אחד היישובים הסמוכים לירושלים, נהג לפי החשד להשאיר את בנו שסובל מ-100% נכות ומרותק לכיסא גלגלים, לבד במחסן החשוך כשלראשו כובע גרב בלבד. הוא נעצר הודות לדיווח נהג ההסעות של הבן, אולם בית המשפט שחרר אותו בתנאים מגבילים

חניון חשוך. ShutterStock
הצעיר נכלא שעות רבות במחסן/ShutterStock

חוקרי משטרת מחוז ש"י עצרו היום (שלישי) גבר המתגורר באחד היישובים הסמוכים לעיר בחשד להתעללות קשה בבנו בן ה-25, הסובל מ-100% נכות עקב שיתוק מוחין ומרותק לכיסא גלגלים. לפי החשד, האב נהג להכניס את הבן למחסן ולהותיר אותו נעול במשך שעות ארוכות.

האב נעצר לאחר שנהג הסעות שמסיע את הילד דיווח למשטרה על המקרה. לדבריו, האב נהג להשאיר את בנו להמתין לבדו על המדרכה כשהגיע השעה לאסוף אותו מהמעון. במשטרה חושדים כי האב גם נהג לנעול את בנו חסר הישע במחסן, כשלראשו כובע גרב, בזמן שהראשון התפנה לעיסוקיו וסידוריו האישיים.

אמו הביולוגית של הצעיר הלכה לעולמה לפני כמה שנים, ואמו החורגת – המתגוררת בימים אלו איתו ועם אביו – נמנעת מטפל בו, כך שהוא נאלץ להתמודד עם שעות רבות של בדידות וקור בתוך מחסן חשוך בחצר הבית.

עוד בוואלה! NEWS:
המחבל המתאבד מאיסטנבול: פעיל דאעש סורי-סעודי
מעצרו של פעיל השמאל שכיכב בתחקיר שנעצר הוארך בשבוע
המיילים של קלינטון חשפו: התכנית להצתת מחאה נגד הכיבוש

בית המשפט שחרר את האב לביתו בתנאים מגבילים

האב הובא היום להארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים. במהלך הדיון אמר נציג המשטרה כי "מדובר באירוע של כליאת שווא והתעללות בחסר ישע, מדובר בילד נכה 100%, שמרותק לכיסא גלגלים". לדבריו, "בצהריים, כשהגיע האב לבית, הוא נהג לקחת את הילד למחסן, לנעול אותו ולעשות את סידוריו האישיים".

עם זאת, למרות עדות המשטרה, בית המשפט קיבל את עמדתו של בא כוחו של הצעיר, עו"ד מיכאל עירוני, שטען כי לא מדובר בעבירה פלילית – ושחרר את האב לביתו בתנאים מגבילים ובתנאי להפקדת ערבות גבוהה.

גורמים במשטרה מתחו היום ביקורת קשה על פסיקת בית המשפט, זאת לאור צילומי מעקב שאספו במהלך החקירה. "לא ייאמן שהשופט שחרר את החשוד לאור התנהגותו המזעזעת, זאת בעיקר כיוון שנהג לסגור את בנו בתוך המחסן, שם עליו כובע גרב ועזב אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully