וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד חשוד בהריגת צעירה במלונית בת"א: "השאיר אותה לגסוס למוות"

12.1.2016 / 16:10

חוקר המשטרה תיאר בהארכת מעצרו של החשוד כיצד הוא היה אדיש למצוקתה של הצעירה בת ה-24, שנמצאה ללא רוח חיים לאחר שעל פי החשד השקה אותה בסם - ולא הזעיק טיפול רפואי בזמן. "גילה אדישות בחוסר מעשה והשאיר אותה לאבד את חייה"

צילום: דוד קורן, עריכה: שניר דבוש

"החשוד גרם למות המנוחה, בכך שלא היה ער למצוקתה, ובאכזריותו השאיר אותה לגסוס למוות", כך תיאר חוקר המשטרה, שחר סודרי, את החשדות נגד עורך הדין החשוד בהריגת צעירה בת 24 ששהתה עמו במלונית בצפון תל אביב. בדיון שהתקיים היום (שלישי) בבית משפט השלום בתל אביב, הוסיף סודרי ואמר כי החשוד "גילה אדישות בחוסר מעשה והשאיר אותה לאבד את חייה".

לדברי חוקר המשטרה סודרי, חיי הצעירה יכולים היו להינצל אם החשוד "היה מגיב כראוי וככל אדם סביר". הצעירה נמצאה ללא רוח חיים בחדר ששכרו השניים במלונית, והחשוד נעצר בחשד שהשקה אותה במשקה שהכיל סם. בנוסף, הוא חשוד בעבירת מרמה, ועל פי חוות דעת רפואית - חיי הצעירה היו יכולים להינצל אם היה פועל במהירות להזעיק טיפול רפואי. מעצרו של החשוד הוארך ביומיים.

עוד בוואלה! NEWS:
הצוללת החמישית של צה"ל הגיעה לישראל - ותיקרא אח"י דקר
"הכו אותו כשברור שהוא חסר אונים": אישום למעורבי הלינץ' באריתריאי
טורקיה: עשרה הרוגים בפיגוע התאבדות בלב איסטנבול

מלונית ברחוב שבט בנימין בתל אביב שבה נמצאה למוות צעירה בת 21, 15 בספטמבר 2015. מגד גוזני
לפי החקירה, העו"ד פעל באדישות במותה. המלונית/מגד גוזני

לטענת המשטרה, מהחקירה עולה כי החשוד הזעיק את כוחות ההצלה רק כשהבחין שהצעירה כבר לא בחיים. במהלך הדיון, סיפר חוקר המשטרה לשאלת סנגורו של החשוד, עו"ד ירון דוד, כי הדבר מגובה בחוות דעת רפואית.

עורך הדין נעצר הלילה בחשד שהשקה את הצעירה, שנמצאה ללא רוח חיים במלונית הנמצאת ברחוב שבט בנימין בעיר בחודש ספטמבר, במשקה המכיל סם שגרם לאובדן הכרתה. השניים בילו יחד בצימר, המשכיר חדרים לפי שעה. בימים האחרונים הגיעו לידי המשטרה תוצאות בדיקות מעבדה בגופתה של האישה, שבעקבותיהן תחזק החשד נגד עורך הדין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מלונית ברחוב שבט בנימין בתל אביב שבה נמצאה למוות צעירה בת 21, 15 בספטמבר 2015. מגד גוזני
המלונית שבה נמצאה הצעירה בספטמבר/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • הריגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully