וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים בהסתה: שני חרדים נעצרו בחשד שפעלו נגד מתגייסים לצה"ל

השניים, תושבי בני ברק ומודיעין עילית, נעצרו במבצע מעצרים של משטרת ירושלים. מעצרם ככל הנראה התאפשר עקב חקירה פרטית עבור קצין חרדי, שביקש לאתר פעילים שהפיצו נגדו חומרים מסיתים ואת פרטיו האישיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העצורים חשודים בהעלבת עובד ציבור ובעבירות על חוק ההגנה על פרטיות. בני ברק, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

משטרת ירושלים ערכה הבוקר (שלישי) מבצע מעצרים של חרדים החשודים בהסתה נגד צעירים מהמגזר שהתגייסו לצה"ל, וכן נגד אלו הפועלים למען גיוס חרדים. עד כה עצרה המשטרה שני חשודים, תושבי בני ברק ומודיעין עילית, החשודים בביצוע עבירות לפי חוק הגנת הפרטיות ובהעלבת עובד ציבור. ייתכן כי לשניים יש קשר גם לאיורים מסיתים נגד חיילים חרדים שהופצו בשנה האחרונה בשכונות של המגזר, נוסף לחשדות בנוגע להסתה כללית.

הקצין החרדי יהודה גליקמן, שאחראי בין היתר על פעילות למען גיוס חרדים לצה"ל, עמד לאחרונה בפני מתקפה אישית יחד עם קצינים וחיילים נוספים מהמגזר. במסגרת המתקפה, פרטיו ופרטיהם המזהים של חרדים נוספים המשרתים בצבא נחשפו על ידי החשודים בהסתה. בתגובה, גליקמן שכר חוקר פרטי על מנת לאתר את אלה המציתים את מסע ההכפשה נגדו, והצליח להשיג ראיות המובילות ככל הנראה לחשודים. כפי הנראה, הוא שיתף פעולה עם המשטרה – וממצאי החקירה הפרטית הובילו למעצרים.

עוד בוואלה! NEWS:
עו"ד חשוד בהריגת צעירה שנמצאה ללא רוח חיים במלונית בתל אביב
עשרה הרוגים בפיצוץ בלב איסטנבול, חשד לפיגוע התאבדות
דוח המליץ להגדיל את פנסיות השופטים לפני כשנה - אך מעולם לא נידון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שיטות ידועות של משטרים אפלים". מבצע המעצרים בבני ברק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרטים שפורסמו, נוסף על השמות, התמונות והגילים של האנשים, כוללים מספרי תעודת זהות, כתובות מגורים, מספרים טלפונים ניידים והשתייכות מגזרית. בין הקצינים הבולטים שפרטיהם פורסמו ניתן למנות קצין בחיל האוויר, ראש מדור שילוב חרדי באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה (אט"ל), ראש תחום שילוב חרדים באגף כוח האדם (אכ"א), מנכ"ל מיזם שילוב חרדים (שח"ר) וראשי מדורים של שילוב חרדים במקומות שונים.

העצורים נמנים עם "הפלג הירושלמי", זרם חרדי-ליטאי שמנהיג הרב שמואל אוירבך מירושלים. הרב אוירבך ואנשיו הובילו בשנה האחרונה קו תקיף נגד גיוס חרדים לצה"ל, ואף שיתפו פעולה עם קבוצות קיצוניות במגזר החרדי. הוועדה להצלת התורה, המזוהה עם אוירבך, מסרה בתגובה למעצרים: "ניסיונות הצבא להשתיק את ההתנגדות לגיוס החרדים באופן לא דמוקרטי, תוך שימוש באמצעי הפחדה על ידי מעצרים אלימים, מזכירים שיטות ידועות של משטרים אפלים".

עוד נמסר כי "האברכים שנעצרו הבוקר מכחישים כל קשר לפעילות בלתי חוקית, והדברים יוכחו בשעות הקרובות. הפעולות הברוטליות של הצבא ומשטרת ישראל וניסיונות הצייד נגד אברכים צעירים נועדו להטיל אימה ולהשתיק כל מחאה לגיטימית נגד גזירת הגיוס, ומוכיחים ביתר שאת את נחיצותה ויעילותה של מחאה ציבורית נרחבת נגד גזירת הגיוס וצייד נערים חרדים לצבא ולמול נחישות השלטונות להרוס את הציבור החרדי, תוך השתקת זכותו הדמוקרטית להתנגד ולעמוד על נפשו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרופיל שפורסם עם פרטיו של אחד הקצינים החרדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully