וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשלל החשד לפעילות ביטחונית: שוחררה הצעירה שנתפסה בנהריה

12.1.2016 / 7:33

החשודה בת ה-28, במקור תושבת טייבה אך מתגוררת בימים אלו בירושלים, שוחררה בתום חקירתה. מדוברות משטרת מחוז חוף נמסר כי מבדיקת גורמי הביטחון נשלל חשד לביצוע פעילות פלילית או לאומנית

עריכה: גדי וינסטוק

הצעירה שנעצרה אתמול בחשד שהתכוונה לבצע פיגוע באזור נהריה שוחררה הלילה (שלישי) בתום חקירתה לאחר שנשללו החשדות נגדה. כך מסר דובר משטרת מחוז חוף. בהודעת הדובר נמסר כי מבדיקת גורמי הביטחון נשלל חשד לביצוע פעילות פלילית או לאומנית.

החשודה בת 28, במקור תושבת טייבה אך שוהה כעת בירושלים עקב סכסוך משפחתי. אמש נפרסו מחסומים בעיר עקב התרעות על כוונתה. בתום מצוד של שעה היא נתפסה במונית באחת משכונות העיר. תושבים בעיר העידו כי הורגשה תנועה ערה של ניידות משטרה רבות.

אליאב אלגרסי, תושב נהריה שהיה במקום, סיפר על רגעי תפיסת החשודה ועל ההמולה בעיר. "שמעתי צעקות, יצאתי החוצה, ראיתי שני אנשים עם אקדחים ובגדים אזרחיים", סיפר אלגרסי. "עוד לא הגיעו שוטרים וכבר תפסו אותה פה בצד, הגיעו ניידות מכל כיוון והתחיל בלאגן". לדבריו, לחשודה לא היה כיסוי ראש והוא לא ראה שהחזיקה כלי נשק.

לקריאה נוספת:
אחרי ההסכם על תקציב הביטחון, השאלה הגדולה: האם באמת תהיה שקיפות?
חודשיים לאחר המתקפה בפריז: תיעוד ראשון של המחבל הנמלט

גם אתמול בבוקר הוקמו מחסומים בכמה מוקדים בדרום מחשש להימצאות פלסטינית באזור בדרכה לבצע פיגוע. בין היתר, הוקמו מחסומים ונעשו חיפושים בכניסה לאשדוד, אשקלון, שדרות ועוטף עזה. שוטרים רבים נפרסו באזור ומסוק הוזנק לאוויר. כעבור שעה קלה הוסר החשש לאחר שהתברר כי הפלסטינית לא חדרה לשטח ישראל ובעלה שאותר בסמוך לקיבוץ ארז נעצר.

חשד לביצוע פיגוע בנהריה, רחוב טרומפלדור. ינואר 2016. עינב הדרי, מערכת וואלה! NEWS
משטרות בנהריה/מערכת וואלה! NEWS, עינב הדרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully