וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר התיק נגד הקצין בימ"ר נגב שנחשד בהעברת מידע לעבריינים

11.1.2016 / 23:22

מעצרו של הקצין עורר סערה במחוז הדרומי של המשטרה ואף בקרב עבריינים ובעקבות החשדות הוא הושעה מתפקידו והועבר לתפקיד אחר. כעת החליטה מח"ש כי התיק נסגר מחוסר אשמה ולא יומלץ להעמידו לדין

אילוסטרציה. ShutterStock
מעצרו של הקצין עורר סערה במחוז הדרומי/ShutterStock

המחלקה לחקירות שוטרים החליטה היום (שני) לסגור את התיק נגד קצין ביחידה המרכזית נגב שנחשד בהעברת מידע לעבריינים מחוסר אשמה. לפני כחודש נעצר לחקירה הקצין, בעל גישה למידע חסוי ורגיש, בחשד שהעביר מידע מודיעיני על עבריינים לאחד מבני משפחתו.

מעצרו של הקצין עורר סערה במחוז הדרומי של המשטרה ואף הכה גלים בקרב העבריינים באזור. החשוד דחה בתוקף את הטענות ואמר כי אינו מבין מדוע נעצר. בעקבות החשדות הושעה השוטר מתפקידו והועבר לתפקיד אחר במשטרה.

לפני כמה ימים קיבלו הקצין ועורך דינו עמית ויצמן את מכתב ובו ההודעה: "התקבלה החלטה לפיה התיק בעניינו של הנידון ייסגר במישור הפלילי מחוסר אשמה". כמו כן, ציינה במכתב בתיה קוליץ, סגנית בכירה במח"ש, כי אורי כרמל, ראש המחלקה לחקירות שוטרים, נמנע מההמלצה להעמדת הקצין לדין.

עוד בוואלה! NEWS:
"הוא אמר לילד שנכסח אותו": האזינו לעדות הפעיל שהסתנן ל"שוברים שתיקה"
סנגורי אולמרט יציעו לניצן: נמשוך הערעורים תמורת חפיפה בין עונשי המאסר

כעת דורש עו"ד ויצמן מהמשטרה בעקבות ההחלטה להחזיר את הקצין לתפקידו הרגיש בימ"ר נגב. "מלכתחילה טענתו הייתה שלקצין אין יד בדבר, מדובר בקצין משטרה מעולה אשר עוסק בתחום מאוד רגיש במשטרת ישראל, והוא לא העלה על דעתו, למסור מידע כלשהו לאדם אחר". ויצמן ומרשו הודו למח"ש על "החקירה המקצועית" ואמרו כי הם "שבעי רצון מכך שהם החליטו לסגור את התיק מחוסר אשמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully