וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה בארגנטינה: הנשיא התגאה בלכידת רוצחים - שעדיין לא נתפסו

לשכתו של מאוריסיו מקרי הצהירה כי שלושת האסירים שנידונו למאסר עולם ונמלטו מאחד מבתי הסוהר השמורים ביותר במדינה נתפסו. ואולם, המשטרה הבהירה ששניים מהם עדיין מסתובבים חופשי

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

מצוד נרחב בארגנטינה אחרי שלושה רוצחים מורשעים הסתיים בלכידתו של רק אחד מהם – בניגוד להצהרות שנמסרו אתמול (שבת) מלשכת הנשיאות על כך שהמשטרה הצליחה לשים את ידה על שלושתם. הרוצחים נמלטו מבית כלא שמור במדינה והמרדף הנרחב אחריהם – שמועבר בשידור ישיר בטלוויזיה – מעסיק את המדינה הדרום-אמריקנית בתקופה האחרונה.

מלשכתו של הנשיא החדש מאוריסיו מקרי נמסר בתחילה כי השלושה – האחים מרטין וכריסטיאן לנטנה וויקטור שילצ'י – נתפסו מצפון-מערב לבואנוס איירס, אך מאוחר יותר המשטרה הבהירה כי רק מרטין לנטנה נלכד במה שגרם למבוכה רבה עבור מקרי. האחרון נתפס כשרכב המילוט שבו נסעו השלושה התהפך במחוז סנטה פה, שנמצא כ-500 קילומטרים מהבירה. השניים הנותרים נמלטו ברגל. השלושה נשלחו למאסר עולם בעקבות חטיפת שלושה סוחרי סמים ורציחתם.

מקרי השמרן – שהחליף את כריסטינה פרננדז אחרי הבחירות בחודש דצמבר – האשים את הממשל הקודם בחוסר מעש במלחמה בסחר בסמים. בחודש שעבר נמלטו השלושה מאחד מבתי הסוהר השמורים ביותר במדינה, אחרי שאיימו באקדח דמה על אחד מהסוהרים.

עוד ידיעות מהעולם
"העם הצרפתי חולק כבוד": טקס לזכר 150 קורבנות הטרור בפריז
תעלומת היעלמות הסופרים בהונג קונג: אלפים מחו נגד השלטונות בסין
בפעם הראשונה מאז 2012: הפרלמנט במצרים מתכנס

נשיא ארגנטינה מאוריסיו מקרי דצמבר 2016. AP
נשיא ארגנטינה מקרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully