וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אדם שנשבע אמונים לדאעש ירה בשוטר ופצע אותו קשה

9.1.2016 / 3:30

היורה, אדוארד ארצ'ר, אמר כשנתפס בפילדלפיה כי ביצע את המעשה "בשם האיסלאם". עם זאת, המשטרה מסרה כי הוא לא ניהל אורח חיים מוסלמי. אמו בריאיון לעיתון מקומי: "הוא החל לאחרונה להתנהג מוזר ולשמוע קולות. ביקשנו ממנו שיפנה לקבלת עזרה"

אדוארד ארצ'ר, שנשבע אמונים לדאעש, ירה בשוטר בפילדלפיה ב-8 בינואר 2016. רויטרס
תיעוד הירי בשוטר, אמש בפילדלפיה/רויטרס

שוטר נפצע אמש (שישי) באורח קשה מירי בפילדלפיה על ידי גבר כבן 30 בשם אדוארד ארצ'ר, שכשנעצר אמר שביצע את המעשה "בשם האיסלאם" וטען כי נשבע אמונים לארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש).

ארצ'ר ארב לשוטר ג'סי הארטנט וירה כשהיה במהלך סיור שגרתי עם רכבו. הוא ירה 11 פעמים ופגע בשלוש מהן בכתפו של הארטנט. השוטר רדף אחריו, אך בסופו של דבר ארצ'ר נעצר על ידי שוטרים שהוזעקו למקום. בתמונות שפרסמה המשטרה נראה ארצ'ר לבוש בבגדים לבנים, יורה בשוטר מטווח קרוב ונמלט. האקדח שבו השתמש נגנב לפני כמה שנים מביתו של שוטר בעיר.

על פי הודעת המשטרה, ארצ'ר, תושב העיר שבפנסילבניה, לא נהג לפקוד מסגד כלשהו או לנהל אורח חיים דתי. עם זאת, אמו טענה כי היה "מוסלמי אדוק".

עוד חדשות מהעולם:
ברון הסמים המבוקש ביותר במקסיקו נתפס בשנית
בפעם השנייה ביומיים: ירי לעבר תיירים במצרים
בעקבות התקיפות המיניות בעיר קלן: מפקד המשטרה יתפטר מתפקידו

אדוארד ארצ'ר, שנשבע אמונים לדאעש, ירה בשוטר בפילדלפיה ב-8 בינואר 2016. רויטרס
ארצ'ר נמלט מהמקום לאחר הירי/רויטרס

מהמשטרה נמסר כי היורה הודה בחקירתו במעשה. "הוא אמר שנשבע אמונים לדאעש וכשהוא נאמן לאללה וזו הסיבה שרצה לעשות את המעשה הפחדני הזה", אמר מפקד משטרת פילדלפיה, ריצ'רד רוס, במסיבת עיתונאים.

אמו של ארצ'ר התראיינה לעיתון מקומי, וסיפרה כי בנה סבל בתקופה האחרונה מבעיות נפשיות. "הוא התנהג מוזר", אמרה. "הוא היה מדבר לעצמו ושומע קולות. ביקשנו ממנו שיפנה לקבלת עזרה רפואית".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אדוארד ארצ'ר, שנשבע אמונים לדאעש, ירה בשוטר בפילדלפיה ב-8 בינואר 2016. רויטרס
"היה מדבר לעצמו". היורה אדוארד ארצ'ר/רויטרס

ראש עיריית פילדלפיה, שהושבע לתפקידו ביום שני, אמר לעיתונאים כי הוא לא מאמין שפעולותיו של ארצ'ר קשורות לדת. "אין שום דרך שמישהו בחדר הזה מאמין שמה שנעשה מייצג את האיסלאם. המעשה הזה בוצע בידי אדם עם אקדח גנוב".

על אף דבריה של אמו, מהמועצה ליחסים אמריקניים-איסלאמיים נמסר כי ארצ'ר "לא נראה" כמו אדם שניהל אורח חיים מוסלמי. במסגד הקרוב לביתו טענו כי הוא לא נהג לפקוד את המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully