וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה סגר מוחלט": שלוות תושבי ערערה הופרה בשל חיסול המחבל

8.1.2016 / 19:54

הימצאותו ביישוב של נשאת מלחם, המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב, הביאה לכך שכוחות ביטחון שטפו את אזור המסתור. אחת התושבות: "אבי בן ה-81 נתקע מחוץ לשכונה, הכוחות נכנסו לבית אחותי". תושב אחר טען בתוקף: "משפחתו לא קשורה לפיגוע"

צילום מסך

חיסול המחבל נשאת מלחם שביצע את הפיגוע בתל אביב הפר אתמול (שישי) את שלוותם של תושבי ערערה, היישוב שבו הסתתר ושבו התגוררה משפחתו עד לפני כשנתיים בשכונה דהאראת. אחת התושבות תיארה כי "משעה 11 היה סגר מוחלט על השכונה שלנו, ואבי בן ה-81 נתקע מחוץ לה במשך כמה דקות. היו הרבה חיפושים, כוחות הביטחון אפילו נכנסו לבית של אחותי ושברו דלת של דירה סמוכה". אחר כך, אמרה "שמענו ארבע יריות, אבל לא ידענו איפה היה הירי".

תושב נוסף הודה כי "היום היה קשה". הוא הגן על משפחתו של מלחם, שמתגוררת כיום ביישוב ערה, אשר לדבריו היא "משפחה טובה". התושב אמר כי יעזור לבני משפחת מלחם והעיד כי "הם מעולם לא עשו בעיות. המשפחה מכובדת, טובה, תמיד הייתה בקשר טוב עם שאר המשפחות ביישוב".

התושב טען כי המחבל נשאת "כמעט לא היה קשור למשפחת מלחם. הם נגד פיגועים". עוד אמר: "לא יודע מה עבר לו בראש, הוא היה מטופל. משפחת מלחם לא כזאת ולא רוצה בזה. כל הכפר הופתע מהמעשה שלו". הוא אף הביע תקווה כי הסערה תחלוף בקרוב, ואמר "אינשאללה שיסתיים בשלום. אני מבקש מהח"כים היהודים והערבים שיעזרו לנו בכפר, שישקיעו בחינוך ושיאספו את הנשק שמסתובב בידיים של הילדים".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
מ"ידיעת הזהב" ועד גיוס כולל של הימ"מ: חיסול המחבל, שלב אחר שלב
ארדן לוואלה! NEWS: "הכוחות הפכו אבן אחר אבן, נמשיך להכות בטרור"
בתום מצוד של שבוע: חוסל בערערה המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סימני ירי במבנה בערערה שמחוץ לו חוסל מלחם/מערכת וואלה!, צילום מסך

דגימת DNA שנמצאה לפני שלושה ימים על ידי הכוחות הפועלים לאיתורו של מלחם, הובילה לריכוז החיפושים בערערה ובבאקה אל-גרבייה. מידע נוסף שהתקבל אתמול בבוקר הצביע על כך שמלחם, בן 29, נמצא בשכונות דהאראת בערערה, במתחם שבו גרה משפחתו עד לפני שנתיים.

את המקום כיתרו כוחות יס"מ של מחוז חוף וכוחות של יחידות מיוחדות נוספות של המשטרה, אשר נערכו להיתקלות עם המחבל. הכוחות, יחד עם היחידה המבצעית של שב"כ, התמקמו על גגות של בתים סמוכים למתחם, וקראו למלחם בעזרת מגפון לצאת מהמבנה ולהסגיר את עצמו. בשעה 16:00 ניתן האות על ידי מפקד הימ"מ, והכוחות נכנסו לבניין שבו הסתתר המחבל. במהלך ההיתקלות, המחבל כיוון נשק לעבר הכוחות, והם השיבו בירי של ארבעה כדורים לעברו. מלבד מלחם, לא דווח על נפגעים מקרב כוחות הביטחון או על פגיעה באזרחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופתו של מלחם לאחר החיסול, היום בערערה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully