וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזג אוויר סוער: רוכב טרקטורון נסחף בעמק יזרעאל - ונהרג

חברו, שהיה עמו על הטרקטורון, סיפר כי בשל הסערה הרוכב נסחף וקשר העין עמו נותק. כוחות הצלה רבים סייעו בחיפושים בשטח פתוח ומוצף סמוך לכפר גדעון לכיוון בלפוריה. לאחר שאותר מחוסר הכרה, נאלצו צוותי מד"א לקבוע את מותו

צילום: מד"א

רוכב טרקטורון נסחף היום (שישי) בשטח פתוח ומוצף ליד כפר גדעון לכיוון בלפוריה שבעמק יזרעאל ונהרג. תחילה נותק קשר העין עם הרוכב, אך הוא אותר כמה מאות מטרים משם מחוסר הכרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א פעלו לפינויו מהשטח תוך כדי פעולות החייאה, אולם בסיומן נאלצו לקבוע את מותו.

סמוך לשעה 13:31 נמסר למד"א ממרחב גלבוע דיווח על הטרקטורון שעליו היו שני רוכבים שנסחף באזור. חובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו את אחד הרוכבים שחילץ את עצמו. הוא מסר כי חברו נסחף בעקבות מזג האוויר והסחף, וקשר העין עמו נותק.

לוחמי האש מתחנה מרחבית עפולה, כמו גם כוחות גדולים של יחידות לחילוצים מיוחדים במחוז צפון, כוחות גדולים של משטרה, יחידות של ג'יפים, טרקטורונים ומד"א הגיעו למקום והקימו חפ"ק לחיפוש אחר הנעדר. בנוסף הגיעו למקום צוללנים של זק"א. מזג האוויר הסוער הקשה על החיפושים, אך לאחר שעה קלה הוא אותר.

עוד בוואלה! NEWS:
יותר מחבלות, יותר קורבנות: כל הנתונים על פיגועי ההתאבדות בעולם ב-2015
יום שמיני למצוד: הועלתה הכוננות בכל גוש דן; חיפושים בוואדי ערה
טביעות אצבע של המחבל הנמלט מפריז אותרו בדירה בבריסל

חיפושים אחר רוכב טרקטורון שנעדר אחרי שנסחף בעמק יזרעאל,  8 בינואר 2016. מד"א
הטרקטורון בסחף/מד"א

בתוך כך, כמויות משקעים חריגות נרשמו היום בחלקים מצפון הארץ. האזור שבו תועדו הכמויות הגבוהות ביותר הוא אזור נצרת, עמק יזרעאל, מפרץ חיפה ואגן נחל הקישון. שיא כמות הגשמים נכון לשעות הצהריים נרשם בנצרת, שם נמדדו מאה מילימטרים.

בעקבות הגשמים הרבים התפתחו זרימות חזקות בנחלים באזור. יובלים של נחל הקישון עלו על גדותיהם וגם בקישון עצמו נרשמת זרימה חזקה. בגליל העליון ובגולן, כמו גם באגן ההיקוות של הכנרת ירדו 50-60 מילימטרים, והזרימה בנחלים המתנקזים לכנרת מתחזקת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חיפושים אחר רוכב טרקטורון שנעדר אחרי שנסחף בעמק יזרעאל,  8 בינואר 2016. מד"א
חיפושים אחר רוכב טרקטורון שנעדר אחרי שנסחף בעמק יזרעאל, 8 בינואר 2016/מד"א

בנחל הקישון נרשמה היסטוריה קטנה. לפי נתוני מדידה ראשוניים של השירות ההידרולוגי, באירוע הגשם המשמעותי הראשון לעונה נמדדה ספיקה של יותר מ-70 מ"ק\שנייה, ביחס לספיקה שנמדדה אתמול בנחל שנאמדה ב-0.2 מ"ק\שנייה. במקביל, בכביש 60 נחסמו לתנועה מנהרות נצרת לשני הכיוונים בעקבות זרימת מי גשמים .


לדברי אנשי המקצוע ברשות נחל הקישון, מדובר בספיקה נדירה שמתרחשת אחת לכעשר שנים ושיא זרימה בקישון מאז שיטפנות הענק של 2013. עוד ציינו ברשות כי אירוע שיטפוני הוא חלק טבעי וחיוני למערכת נחלית בריאה.

(עדכון ראשון: 15:17)

גשם בתל אביב, ינואר 2016. ניב אהרונסון
גשם בתל אביב, היום/ניב אהרונסון
גשם בתל אביב, ינואר 2016. ניב אהרונסון
תל אביב, היום/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully