וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פסיכולוג סחט מטופלת לשעבר ואיים לחשוף סוד שגילתה בטיפול

8.1.2016 / 0:45

הפסיכולוג, תושב המרכז בן 67, והאישה נשארו בקשר במשך שמונה שנים לאחר סוף הטיפול. כשביקשה לנתק את הקשר, איים עליה במסרונים והטריד אותה ואת בעלה. "אשתך בגדה בך כל השנים"

עריכה: ניר חן

פסיכולוג בן 67 מאזור המרכז מואשם כי סחט באיומים אישה שהייתה מטופלת שלו במשך שבע שנים. לאחר סיום הטיפול נשארו השניים בקשר שמונה שנים נוספות עד שהאישה ביקשה לסיים את הקשר. בעקבות כך החל הפסיכולוג להתקשר אליה, לשלוח אליה מסרונים, ומשלא ענתה איים עליה והטריד אותה ואת בעלה.

על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בכפר סבא על ידי עו"ד רוני שוהם-עידן מפרקליטות מחוז מרכז, לאחר שבחרה האישה להפסיק את הקשר עמו שלח לה הפסיכולוג מכתב ובו דרש את כל המתנות שהעניק לה בעבר. בנוסף, איים כי אם לא תשיב לו אותן הוא יגלה "סוד נוראי" אשר גילתה לו במהלך הטיפול בה. למרות שהשיבה לו את המתנות, קיבלה האישה מכתב נוסף ממנו שבו כתב כי טרם קיבל אותן חזרה ואיים כי אם לא תשיב אותן, יגיע לביתה, "וזה יהיה הרבה יותר גרוע".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
צהבת בפנים, פרקינסון בחוץ: 83 תרופות חדשות ייכנסו לסל הבריאות
חדר-חדר, בנשקים שלופים: כך נראה המצוד אחר המחבל בבאקה אל-גרביה
הממשלה תאשר ביום ראשון את מינויו של אריה דרעי לשר הפנים

אילוסטרציה. ShutterStock
הפסיכולוג שלח מסרונים לבנה הקטין של האישה/ShutterStock

בנוסף, שלח הפסיכולוג מסרונים לבנה הקטין של האישה, ובהם כתב כי "יספר לו את האמת על ההורים שלו". לאחר מכן, ניסה לחדש את קשריו עם האישה ואף שלח מסרונים בעלי אופי מיני בוטה, חלקם כללו איומים, לבעלה, כשהוא מתחזה לאישה. במסרונים סיפר הפסיכולוג לבעל על מעלליה לכאורה של אשתו.

"קבל נתון מאחת שיודעת כי הוא סיפר לי הכול", כתב לבעל. "אשתך הזדיינה איתו לפחות 300 פעם! בדוק! אם תרצה פרוט אני שולחת. היא רימתה אותך ובגדה בך כל השנים, שבוע שבוע. כל פעם שנסעה עאלק לתל אביב או ללמוד או לקניות היא נסעה להזדיין איתו. איך ששניהם צחקו והסתלבטו עליך וקראו לך טמבל ואידיוט. היו פעמים שצלצלת אליה והיא שכבה ערומה בפישוק".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"לסיכום, לא הטרדתי אותך ועד היום לא ידעתי את המספר שלך"

במסרון נוסף נכתב: "אתה בטח שואל איפה הם הזדיינו 300 פעם אז קבל נתון מאחת שיודעת 1. ב-3 מלונות 2. ב-2 המכוניות שלכם 3. במכונית שלו 4. בדירה שלו בסלון, בחדר עבודה על השולחן ובמיטה שלו 5. בעבודה שלה בחדרון הקטן שלמטה. פעם הגעת בשבת כשהם היו באמצע זיון אז היא עלתה, נפנפה אותך וחזרה להזדיין 6. והדובדבן שבעוגה אצלכם בבית! 1. על הספה בסלון מול הטלוויזיה! 2. על המיטה הזוגית שלכם!".

לאישה כתב: "חמש שנות התעללות נוראיות (איך סבלת אותי?) חמש פגישות (!) שלא הגעת, והבטחה חשובה ביותר הפרת בלי למצמץ או להתנצל! פשוט חלאת אדם. המיץ של המיץ! לסיכום. אני לא הטרדתי אותך! ואני לא מתכוון להטרידך! איני יודע את כתובתך, ועד היום לא ידעתי את ניידך! בלי קשר, אני שמח ומברך על כל הצקה, הטרדה ואפילו התעללות בך! והלוואי ותמשך לפחות חמש שנים!!!".

זמן קצר לאחר מכן הגיע הפסיכולוג לביתה של האישה, דפק בדלתה וביקשה להיפגש עמה. בנסיבות אלה, וכדי שלא לערב את ילדיה, ירדה האישה ונפגשה עמו בכניסה לבניין. בשיחה אמר לה כי הוא רוצה לדבר איתה וכי גם רופא נאצי כמו מנגלה קיבל זכות להגן על עצמו. עוד אמר כי ככל שתסרב לדבר עמו, הוא יהרוס לה את החיים, שלו היה יכול היה חונק אותה וכן כי מאחר שהיא הרסה את חייו הוא יהרוס את שלה. הוא מואשם בעבירות של סחיטה באיומים, איומים ופגיעה בפרטיות.

(עדכון ראשון: 19:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully