וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטריה: ראש כרות בלבנת בטון וגופה נוספת נמצאו בתחתית אגם

להערכת הרשויות, בן זוגה של האישה שגופתה נמצאה באגם טראונזה קשר את עצמו אליה והתאבד בטביעה. החוקרים טרם הצליחו לזהות את בני הזוג. מפקד המשטרה הסביר: "לא צריך ידע מיוחד, רק למלא כלי קיבול מתאים בבטון ולחכות שיתייבש"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

ראשה הכרות של אישה בת 71, שהוטמן בלבנת בטון, נמצא בתיק בתחתית אגם טראונזה שבמרכז אוסטריה, לצד גופתו של בעלה, בן 72. גורמי החקירה בלינץ, שהחלו בבחינת הפרשה לפני יומיים, לאחר שהתגלו חלקי גופתה של האישה במזוודה שצפה על פני המים, מסרו היום (שלישי) כי ההערכה היא כי הגבר רצח את רעייתו והתאבד בטביעה.

ידיו של הגבר, שעל גופתו לא נמצאו כל סימני אלימות, נקשרו באזיקונים לתיק שבו הוטמן ראשה של רעייתו ולתיק נוסף שבו הוטמנו אבנים גדולות וחפצים אישיים של הזוג. "ככל הנראה, האישה נחנקה", הסבירה בירגיט אהמר, התובעת בעיירה וולס הסמוכה. ראשה התגלה רק לאחר שצוותי החקירה הפלילית בזלצבורג פתחו את לבנת הבטון היצוק שנמצאה בקרקעית האגם.

עוד בוואלה! NEWS:
קנדה: כיצד הגיע שמו של ילד בן שש לרשימת האסורים לטיסה?
סערה בגרמניה: עשרות נשים הותקפו מינית בידי כאלף גברים
ארה"ב: קבוצת מליציה חמושה השתלטה על מבנה פדרלי באורגון

אגם טראונזה, אוסטריה. AP
"ככל הנראה, האישה נחנקה". אגם טראונזה/AP

"לא נראה לי שצריך ידע מיוחד בשביל זה, רק כלי קיבול שהראש יכול להתאים בו, למלא אותו ולחכות שיתייבש", הסביר מפקד משטרת אוסטריה עילית, גוטפריד מיטרלהנר, כשנשאל על ידי הכתבים בנוגע לתהליך יציקת לבנת הבטון. לפי שעה, לא ידועה זהותם של בני הזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully