וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המעונות: שרה נתניהו נחקרה בפעם השנייה במשרדי להב 433

5.1.2016 / 0:35

רעייתו של ראש הממשלה הגיעה בפעם השנייה למשרדי היחידה בלוד. החקירה, שארכה ארבע וחצי שעות, התמקדה במימון הטיפול באביה ובהתקשרות עם החשמאלי אבי פחימה, שהוקפץ לבית משפחת נתניהו לעבודות דחופות בסופי שבוע ואף ביום כיפור

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו נחקרה אתמול (שני) בפעם השנייה במשרדי להב 433, במשך ארבע וחצי שעות. החקירה התמקדה במימון הטיפולים באביה ובחשמלאי אבי פחימה, שלכאורה הוזמן לבית המשפחה ביום הכיפורים. ביום חמישי נחקרה נתניהו לראשונה במשך כחמש שעות במשרדי היחידה, לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין אישר את החקירה בעקבות פגישה עם פרקליטה, עורך הדין יעקב וינרוט. את החקירה ניהל ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ניצב מני יצחקי.

נתניהו נחקרה בחשד לכמה פרשות הקשורות למעונות ראש הממשלה, שחלקן נחשפו על ידי מבקר המדינה. במרכז הפרשות: הוצאות פרטיות שנרשמו כהוצאות של המעון עצמו, ובהן התשלומים לפחימה – בן למשפחה של חברי מרכז ליכוד שנקרא לבית נתניהו לעבודות דחופות בסופי שבוע, לרבות ביום כיפור, במהלך שנת 2009. כמו כן, נתניהו נשאלה בעניין תשלומים שהוצאו עבור מטפלות זרות שסייעו לאביה בעת שהיה חולה וכן בענייני הוצאות כספיות נוספות.

עוד בנושא:
משרד המשפטים מכחיש: היועמ"ש לא יערוך שימוע בכתב לשרה נתניהו
שרה נתניהו בבית הדין: "הטענות נגדי מתואמות ומתועבות"
עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה: "שרה נתניהו נתנה לי בומבה ביד"

שרה נתניהו מגיעה לחקירה בלהב 433. דצמבר 2015. ניב אהרונסון
רכבה של נתניהו נכנס למשרדי היחידה ביום חמישי/ניב אהרונסון

החשוד המרכזי בפרשה הוא סמנכ"ל משרד ראש הממשלה, עזרא סיידוף. הוא נחקר במשרדי להב 433 ושוחרר בתנאים מגבילים, הכוללים הרחקה מהמעון מחשש לשיבוש הליכי חקירה. סיידוף עצמו אמר בחקירותיו כי כל צעדיו מתואמים על רעיית ראש הממשלה, אולם הדגיש כי אין במעשים אלו משום עבירה פלילית. עובדים נוספים במעון, שעבדו לצדו של סיידוף ונתניהו, נחקרו גם הם. בפרשה העיד גם אב הבית מני נפתלי, שמסר עדות על אודות ההתנהלות הכספית במעון.

לפני כשבועיים דווח כי וינרוט ניסה למנוע את חקירתה תחת אזהרה של נתניהו בשיחה פרטית עם וינשטיין. לאחר שיחה קצרה, ביקש היועץ המשפטי מפרקליטה של רעיית ראש הממשלה כי יעביר את בקשתו להיפגש עמו בעניין נתניהו בכתב, אולם בפועל לא התקיימה פגישה שעסקה כולה בנושא פרשת המעונות.

ממשפחת נתניהו נמסר בתגובה: "הטענות כלפי רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו הן עורבא פרח, לא היו ולא נבראו, ודבר זה יוכח באופן ברור וחד משמעי".

(עדכון ראשון: 18:04)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שרה נתניהו מגיעה לבית הדין האזורי לדיון ההוכחות של מני נפתלי. מאי 2015. נועם מושקוביץ
נתניהו בבית הדין האזורי בדיון ההוכחות של מני נפתלי, מאי 2015/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully