וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו בבית הדין: "הטענות נגדי מתואמות ומתועבות"

יהושע בריינר

29.10.2015 / 20:20

אשת ראש הממשלה העידה בתביעתו של עובד המעון לשעבר, והתייחסה לטענות כי התעמרה בעובדים: "יחסי העבודה שלי עם העובדים מצוינים. אנשים מנסים לסחוט כספים ממדינת ישראל"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים התקיים הערב (חמישי) דיון נוסף בשלב ההוכחות בתביעתו של גיא אליהו נגד משרד ראש הממשלה. בדיון העידו רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, ועזרא סיידוף, סמנכ"ל נכסים ומשאבי אנוש במשרד ראש הממשלה ומקורבם של בני הזוג נתניהו. בפתח הדיון אמר אליהו: "מקווה שהצדק ייצא לאור".

אליהו, איש התחזוקה לשעבר בבית ראש הממשלה בירושלים, תובע בימים אלה סכום של יותר מחצי מיליון שקלים, בשל מה שהוגדר על ידו כ"העסקה פוגענית" והתעמרות לכאורה מצד אשת ראש הממשלה. בנוסף, טוען אליהו כי פיטוריו נעשו שלא כדין והוא דורש הכרה כעובד משרד ראש הממשלה.

נתניהו התייחסה בעדותה לטענות שהועלו נגדה בדיונים הקודמים, בין היתר כי התעמרה בעובדים. "יחסי העבודה שלי עם העובדים הם מצוינים ואני מתייחסת אליהם בנימוס. יש כאן אנשים שמנסים לסחוט כספים ממדינת ישראל", אמרה. "תשאלו הרבה אנשים מהעם ולא מהתקשורת. דברי הבלע עליי הם גדולים פי מיליון ממה שאמרתי עכשיו ברמיזה. הטענות נגדי הן מתואמות ומתועבות".

לקריאה נוספת:
בעל חוב: "התביעה נגד שרה נתניהו - לצורך כיסוי חובות הימורים"
"מסדרי ניקיון בבית נתניהו, העובדים נסו על נפשם"

שרה נתניהו מעידה בפרשת מעונות ראש הממשלה, בית הדין האזורי לעבודה ירושלים. אוקטובר 2015. יהושע בריינר
"קל לשפוך את דמי". שרה נתניהו בבית הדין, הערב/יהושע בריינר

נתניהו הוסיפה: "יש כאן השתוללות מטורפת של ארבעה אנשים שאומרים עליי דברים איומים כבר שנתיים ואני לא יודעת למה הפרקליטות לא תובעת אותם. יש שחיטת האופי שלי, שחיטת האישיות שלי, זה דבר שנמשך 20 שנה. קל לשפוך את דמי".

בהמשך דבריה כינתה נתניהו את מני נפתלי "השוחט הגדול שלי". "המציאו עליי נרטיבים בגללו, למה לא כותבים שאני פסיכולוגית ילדים, עוזרת לילדים? אין חלקיק מהאמת עליי בתקשורת". כשנאמר לה שדווקא הדברים הללו נכתבו עליה ענתה נתניהו: "למזלי התקשורת היום הרבה יותר מגוונת".

עוד באותו נושא

עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה: "שרה נתניהו נתנה לי בומבה ביד"

לכתבה המלאה

"מני נפתלי היה הצינור לגברת נתניהו"

במהלך עדותו הטיל סיידוף את האחריות על הנעשה במעון ראש הממשלה על מני נפתלי ששימש באותה תקופה אב הבית. "מני נפתלי היה הצינור לגברת נתניהו, על פיו יישק דבר", אמר. "נפתלי היה עושה את סידורי העבודה ומאשר את החשבוניות ומעביר אלינו והייתי חותם".

עזרא סיידוף, סמנכ"ל משרד ראש הממשלה, מעיד בפרשת מעונות ראש הממשלה. אוקטובר 2015. יהושע בריינר
עזרא סיידוף בבית הדין, הערב/יהושע בריינר

כאשר נשאל סיידוף על התנהלות אשת ראש הממשלה במהלך השבעה על אביה, אמר סיידוף כי הוא מעדיף שלא להשיב על השאלות מכיוון שנחקר על העניין במסגרת חקירת המשטרה שנערכת בימים אלה בענייני הוצאות מעון ראש הממשלה, וסיידוף הינו החשוד המרכזי ואף הושעה בעקבות כך מתפקידו.

"עניין הנרות שנרכשו לשבעה נבדק על ידי החשב של המשרד שאמר שזה בסדר", אמר סיידוף, שבתחילת עדותו נראה היה מתוח וידיו רעדו. כשנשאל על האם הגיעו אליו טענות מצד העובדים על התנהלות במעון ראש הממשלה השיב: "איש מעולם לא התלונן בפני באופן רשמי על יחסים מעורערים בבית ראש הממשלה".

(עדכון ראשון: 17:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully