וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסדרי ניקיון בבית נתניהו, העובדים נסו על נפשם"

תביעה נוספת מצד עובד לשעבר במעון ראש הממשלה, הוגשה הפעם על ידי איש תחזוקה, שטוען להשפלות והקפצות במהלך הלילה, לאחר ששכח לברך את רעיית ראש הממשלה ב"לילה טוב"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה. מרץ 2014. עמית שאבי, מערכת וואלה! NEWS
שוב תביעה מצד עובד לשעבר במעון ראש הממשלה. נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, עמית שאבי

תביעה נוספת נגד בני הזוג נתניהו: גיא אליהו, איש תחזוקה לשעבר במעון ראש הממשלה, הגיש תביעה לבית הדין האזורי בירושלים ובה הוא דורש 650 אלף שקלים בשל מה שהוא מכנה "העסקה בתנאים פוגעניים והפרת תנאי העבודה". במרכזו של כתב התביעה, שפורסם לראשונה בחדשות 2, ניצבת רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו. אליהו כינה את התנהגותה "הפכפכה", וטען כי "מסדרי ניקיון שמלווים בצעקות ועלבונות הם עניין שבשגרה, והטילו מורא על כל העובדים. תקריות פעוטות הפכו להתפרצויות זעם קשות, כמו השלכת כלים שלא הונחו במקומם. העובדים נסו על נפשם".

לפי כתב התביעה, "הטיפול במזונם של בני המשפחה הוסיף חרדה למתח. כיוון שהתובע נדרש להבטיח שבני הבית יאכלו מזון סטרילי - דהיינו מזון שהוכן ללא מגע יד אדם. על כל אלה נוספו אמירות לא מחמיאות כלפי התובע שנאמרו ישירות ובפני אחרים". לטענת אליהו, בשתי הזדמנויות הזעיקה אותו אשת ראש הממשלה בשעת לילה מאוחרת. באחת הפעמים גילה שהוא נדרש לחמם לה צלחת מרק, בעודה גוערת בו: "אתה תהיה פה כשאני רוצה לאכול". בפעם השנייה הזעיקה אותו כדי לברך אותה בלילה טוב: "אתה חייב לומר לי לילה טוב לפני שאתה יוצא", אמרה לטענתו.

ישיבת ממשלה, מרץ 2014. יוסי אלוני, מערכת וואלה! NEWS
אליהו טוען למסדרי ניקיון והשפלות במעון ראש הממשלה. נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, יוסי אלוני

באחד ממסדרי הניקיון שמתאר אליהו, נטען כי שרה נתניהו הרימה קולה לטונים גבוהים מאוד, כאשר חשדה שמישהו נגע בידיו באוכל שהוגש. שכן לדבריה, "האוכל שמוגש במעון ראש הממשלה חייב להיות סטרילי, ללא מגע אדם". לטענת אליהו, הדרישות מצדה של נתניהו היו בלתי אפשריות, שאף הטיחה בו מספר פעמים את המשפט "לא אכפת לך מאשת ראש הממשלה". זאת ועוד, לטענתו רעיית ראש הממשלה נהגה לחקותו בפני עובדים אחרים בבית, ולטעון שהוא לא אלגנטי.

מלשכת ראש הממשלה לא נמסרה תגובה לדברים, אולם מקורביו מסרו לחדשות 2 כי "מדובר בהמשך קמפיין מתוזמר ומאורגן נגד אשת ראש הממשלה, שבו מגייסים עובדים ממורמרים ומבטיחים להם 15 דקות של תהילה, תוך כדי הכפשה מרושעת של אשת ראש הממשלה, כדי לפגוע פוליטית בראש הממשלה".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully