וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין תורים: החרמון נפתח לגולשים - אך תנועת המבקרים דלילה

4.1.2016 / 13:35

אחרי סוף שבוע של שלג כבד, האתר נפתח גם לגולשים, אך בשונה משנים עברו, הם לא הגיעו בהמוניהם. מנהל האתר: "כרגע יש בעיקר גולשים ומעט מאוד מבקרים, אבל אנחנו לא מתלוננים"

צילום: מאיר וקנין, עריכה: גדי וינסטוק

אחרי סוף שבוע של שלג כבד, נפתח הבוקר (שני) לראשונה אתר החרמון גם לגולשים. למרות 60 הסנטימטרים של השלג שהצטברו במפלס העליון ו-45 הסנטימטרים בזה התחתון, תנועת המבקרים דלילה יחסית. אם בשנים קודמות היו פוקדים את האתר ביום הראשון לפתיחתו לגולשים אלפי אנשים, אז היום הגיעו למקום מאות בודדות בלבד.

ביומיים האחרונים עמלו באתר החרמון מסביב לשעון על מנת להכשיר את המקום לקליטת הגולשים והמבקרים הראשונים באתר. מפלסות השלג ועובדי האתר פינו את צירים מהשלג והכשירו את מסלולי הסקי ואת המתקנים שנועדו לרווחת הגולשים והמבקרים, שטרם הגיעו בהמוניהם. "אין תורים, לא הגיעו הרבה אנשים הבוקר", סיפר מנהל האתר לירון מילס לוואלה! NEWS. "כרגע יש בעיקר גולשים ומעט מאוד מבקרים, אבל אנחנו לא מתלוננים. אנחנו מאוד שמחים שהצלחנו לעמוד בלחץ של העבודה ולפתוח היום את העונה שכל כך חיכינו לה", הוסיף.

עוד בוואלה! NEWS
ממלחמה קרה לעימות אלים: התנגשות המעצמות של המזרח התיכון
ההודאה בשב"כ והעדויות הבעייתיות: החורים בכתבי האישום בפרשת דומא
משפחת שליט על תיעוד בנם עושה "על האש" בשבי: "תמונה מעוותת"

בעקבות הסערה: אתר החרמון נפתח לגולשים לראשונה החורף. מערכת וואלה! NEWS
גולשים באתר החרמון, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS
אתר החרמון, 4 בינואר 2016. מאיר וקנין, מערכת וואלה! NEWS
אתר החרמון, 4 בינואר 2016/מערכת וואלה! NEWS, מאיר וקנין

גם המשטרה נערכה ליום החגיגי והציבה שוטרים בצמתים המרכזיים מתוך ציפייה שכמו בכל שנה, גם השנה פקקים באורך של קילומטרים יפקדו את האזור עד לכניסה לאתר. "ההערכות של משטרת ישראל כללה גם מוכנות מידית להכוונות תנועה, אבל השנה המצב שונה. כרגע אין צירים חסומים", אמר רב-פקד עוזי הדר, ממלא מקום דובר המחוז הצפוני במשטרה.

ואולם, החשש מהפקקים שנוצרים בכל שנה לא הרפה מחלק ממאות הגולשים שבכל זאת באו ליהנות הבוקר מהשלג. "יצאנו מאזור מודיעין בשעה 2:00 כדי להימנע מהפקקים והתורים הארוכים שציפינו שיהיו פה. הגענו לכאן ב-5:15 והיינו בין עשר המכוניות הראשונות בתור שבכל זאת השתרך מאחורינו", סיפר דורון קאפח בן ה-25. "אנחנו מאוד מופתעים לטובה. אין לחץ בשום מקום וכולם פה מאוד שמחים. רואים גם על הפנים של אנשי האתר שהם מאוד שמחים וחיכו לפתיחת העונה. אנחנו עושים פה חיים. השלג הוא רך ובתולי. תענוג גדול".

אתר החרמון, 4 בינואר 2016. מאיר וקנין, מערכת וואלה! NEWS
שלג באתר החרמון, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, מאיר וקנין

גם רועי מנדלבאום בן ה-25 ממושב נחלים שליד פתח תקווה השכים קום והתייצב בכניסה לאתר כבר בשעות הקטנות של הלילה. "הגענו לפה ב-3:00, כמעט ראשונים. חיכינו עד שהאתר ייפתח ב-8:00 ומאחורינו כבר היה פקק. היינו הראשונים שעלינו לאתר, הגענו לשלג ואנחנו נהנים מכל רגע", סיפר מנדלבאום.

לדבריו, "האתר כמעט ריק. אני חושב שלא הגיעו הרבה אנשים כי הם פחדו שתנאי מזג האוויר לא יאפשרו את פתיחת כל המסלולים. באתר האינטרנט של החרמון פורסם אתמול שצפוי להיות היום ערפל כבד והרבה חששו שלא ייפתחו הרבה מסלולים. בהתחלה זה באמת היה ככה, אבל כבר במהלך הבוקר לאט-לאט נפתחו כל המסלולים. הערפל התפזר, השמש זורחת, אין הרבה אנשים וההנאה כאן היא ממש גדולה".

אתר החרמון, 4 בינואר 2016. מאיר וקנין, מערכת וואלה! NEWS
אתר החרמון, 4 בינואר 2016/מערכת וואלה! NEWS, מאיר וקנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully