וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "מוחו של המחבל נשטף בהסתה של הרשות, שנתניהו מעביר לה כסף"

דב גיל-הר

3.1.2016 / 9:50

יו"ר ישראל ביתנו אמר במשדר וואלה! NEWS כי פיגוע הירי בתל אביב, שבו נרצחו שני בני אדם, הוא תוצאה של מדיניותה הרופסת של הממשלה. לדבריו, "לא מדובר באי שפיות. המחבל בחור מתוחכם שיצא לרצוח"

עריכה: ניר חן

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס הבוקר (ראשון) לחיפושים הנמשכים אחר המחבל נשאת מלחם, שרצח שני בני אדם ופצע שבעה בפיגוע הירי שהתרחש ביום שישי בתל אביב. ליברמן אמר לאולפן וואלה! NEWS כי "האירוע בתל אביב הוא תוצאה של מדיניות והתנהלות רופסת של הממשלה".

ליברמן הדגיש את מקומה של ההסתה בגל הטרור הנוכחי, והוסיף על המחבל כי "המוח שלו נשטף מכלי התקשורת של הרשות הפלסטינית, שנתניהו ממשיך להעביר לה כסף". לדבריו, "מדובר בסיפורי סבתא, לא מדובר באי שפיות. הוא בחור מתוחכם שיצא לרצוח. כל הסיפורים על אי שפיות זה כדי לגונן עליו".

יו"ר ישראל ביתנו התנגח בראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר כי "זה לא ראש ממשלה זה שאמר שהמונים מסתערים על הקלפיות, אחר כך התנצל והזמין את חנין זועבי ללשכתו". "איזה סימן הוא נותן? שכדאי להיות קיצוני", אמר.

לקריאה נוספת:
בצל המצוד אחר היורה: הורים רבים לא שולחים ילדיהם לבתי הספר בת"א
הטרור החדש מבית היוצר של דאעש: הירי בת"א לא חלק מגל הטרור
הבליינים שבו לדיזנגוף; בעלי הפאב "סימטא" בת"א: "שוקלים אם לסגור"

ח"כ אביגדור ליברמן, ישיבת סיעת ישראל ביתנו. נועם מושקוביץ
"נתניהו מסמן שכדאי להיות קיצוני". ליברמן/נועם מושקוביץ

לטענתו, רק השבוע נחשפה תשתית טרור של חמאס ביהודה ושומרון, וכי ההנחיות לפיגועי הטרור מגיעות מרצועת עזה. "בזמנו, כשנחשפתי לנתניהו, זה היה בזמן עסקת ג'יבריל. עברו שנים וראינו את נתניהו מוביל את עסקת שליט, שהייתה עסקה גרועה יותר מזו הקודמת. כנראה שדברים משתנים", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אבטחה מחוץ לגנים בצפון תל אביב. שי מכלוף
אבטחה בסמוך לגני ילדים בתל אביב, הבוקר/שי מכלוף

הבוקר ממשיכה משטרת תל אביב בחיפושים נרחבים אחר אחר מלחם, המחבל שפתח באש ברחוב דיזנגוף. הורים רבים בעיר החליטו שלא לשלוח את ילדיהם לגנים ולבתי הספר, שאת חלקם סרקו כוחות הביטחון.

אמש נמצא בעיר חפץ ששייך למחבל. מעיריית תל אביב נמסר כי "גורמי הביטחון בעיר נמצאים בכוננות ביטחונית מיוחדת". סיורי האבטחה במוסדות החינוך ובמתקני העירייה תוגברו, תוך שימת דגש מיוחד לאזורים הסמוכים לגני ילדים, לבתי הספר ולמקומות הומי אדם.

זירת פיגוע הירי בתל אביב, 2 בינואר 2016. יותם רונן
"תוצאה של מדיניות הממשלה". זירת הפיגוע בתל אביב, אמש/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully