וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע איומי חיזבאללה: צה"ל ירה ירי ארטילרי לעבר גבול לבנון

2.1.2016 / 19:52

כוחות חיל התותחנים ירו לעבר הגזרה מחשש לתנועות חשודות באזור - זה ערב שלישי ברציפות. לפי דיווחים לבנוניים, קולות פיצוצים נשמעו באזור חוות שבעא בדרום המדינה. השבוע הודיע נסראללה כי ארגונו ינקום את חיסולו של סמיר קונטאר

עריכה: מתן חדד

כוחות חיל התותחנים ירו הערב (שבת) באופן חריג לעבר שטח פתוח ליד גבול לבנון על רקע החשש מתנועות חשודות באזור. לפי דיווחים לבנוניים, קולות פיצוצים נשמעו באזור חוות שבעא בדרום המדינה. מדובר בערב שלישי ברציפות שצה"ל יורה ירי ארטילרי באזור, וזאת על רקע האיומים שהשמיע מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, לפיהם הארגון ינקום את חיסולו של סמיר קונטאר. בדובר צה"ל אישרו כי אכן מדובר בירי ארטילרי של חיל התותחנים, שעושה זאת באופן מבוקר.

הדריכות הגבוהה לאורך גבול לבנון ורמת הגולן נשמרת בשבוע האחרון במיוחד מאז נאומו האחרון של נסראללה שבו אמר כי "התגובה על חיסול קונטאר תגיע, היא בלתי נמנעת ועל ישראל לחשוש ממנה". נסראללה, שדיבר בטקס לציון שבוע למותו של קונטאר, הוסיף כי "לישראלים יש סיבה לפחד כעת - בסמוך לגבול, בתוך ישראל ומחוצה לה. אנחנו לא יכולים לסבול את שפיכת דמם של לוחמינו ושל אחינו על ידי הציונים - ולא משנה מה יהיו ההשלכות לכך".

עוד בוואלה! NEWS:
תאונת דרכים קטלנית בשפלה: זוג הורים ובתם נהרגו בהתנגשות חזיתית
אחרי סוף שבוע מושלג ועלייה במפלס הכינרת: רגיעה בגשמים בפתח
תיעוד: המחבל צועד ברחובות תל אביב דקות לפני הפיגוע

שלג באתר החרמון 01 ינואר 2016. אתר החרמון, מערכת וואלה!
תנאי ראות מורכבים. שלג בהר החרמון, הסמוך להר דב/מערכת וואלה!, אתר החרמון

נסראללה לא שלל בנאומו אפשרות כי התגובה תגיע מאזור גבול לבנון-ישראל. גורמי צבא מעריכים כי הכוחות בשטח לא לוקחים סיכונים וברגע שמזוהה תנועה חשודה מתבצע ירי. זאת, למרות תנאי הראות המורכבים בגזרת הר דב מול חוות שבעא. גורמים בצה"ל אמרו לפני ימים אחדים כי הם "מתייחסים לאיומיו של נסראללה ברצינות".

בנאומו הקודם, הטיל נסראללה את האחריות לחיסול על ישראל, והדגיש: "אנו נממש את זכותנו להגיב על ההתנקשות בכל מקום ובכל זמן ואופן שנראה לנכון". "ישראל חיסלה את קונטאר באמצעות ירי טילים מדויקים ביותר", ציין מזכ"ל הארגון השיעי. "מטוסי קרב של האויב הישראלי הפציצו בניין שבו התגוררו קונטאר ואחרים". לדבריו, "מיום ששוחרר מהכלא היה קונטאר על הכוונת של ישראל. ההתנקשות הזו משרתת אך ורק את האינטרסים של ישראל, וכל דיבור על גורם אחר שאחראי לחיסול חסרות כל בסיס".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נואם לציון שבוע לחיסולו של סמיר קונטאר, 27 בדצמבר 2015. רויטרס
נסראללה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully