וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: המחבל צועד ברחובות תל אביב דקות לפני הפיגוע

יוסי אלי ואבי אשכנזי

2.1.2016 / 18:19

בסרטון שצולם באחד הרחובות הסמוכים לבר "סימטא" נראה המחבל נשאת מלחם חוצה מעבר חציה כשהוא נושא את התיק ובו הרובה ששימש אותו כדי לבצע את הפיגוע הקטלני. המצוד אחר המחבל נמשך, והשוטרים מתמקדים באזור ואדי ערה וצפון תל אביב

צילום: מצלמות אבטחה

בתיעוד חדש ממצלמות האבטחה באחת החנויות הנמצאות בסמוך לזירת פיגוע הירי שאירע אתמול בתל אביב, נראה המחבל, נשאת מלחם מוואדי ערה, כמה דקות לפני שפתח בירי לעבר בר "סימטא". בסרטון נראה המחבל צועד באחד הרחובות הסמוכים לבר וחוצה את הכביש, כשהוא נושא את התיק ובו הרובה ששימש אותו לביצוע הפיגוע הקטלני.

בזירת הפיגוע עדיין נמצאים כוחות של משטרת תל אביב שמאבטחים את המקום. המצוד אחר מלחם נמשך והמשטרה ממשיכה במאמציה כדי לאתר את היורה, ומתמקדת, בנוסף לאזור ואדי ערה, גם באזור צפון תל אביב ובו שכונות תל ברוך ושיכון ל' ואזור כביש החוף.

עוד כתבות בנושא:
נרות זיכרון ותושבים בתדהמה: מראות של אבל בתל אביב
אחיו של אחד הפצועים קשה מהפיגוע: "אנחנו יודעים שהוא יחלים, הוא נמר"
מאות מטרים מתחנת המשטרה: התגובה האיטית אפשרה ליורה להימלט

היורה מהפיגוע בתל אביב צועד ברחובות העיר לפני שפתח באש. צילום מסך
המחבל דקות לפני הפיגוע/צילום מסך

התיעוד החדש מצטרף לסרטונים נוספים שצולמו מרגעי האימה. באחד הסרטונים שפורסמו אתמול מתועדות השניות האחרונות לפני שיצא המחבל למסע הירי. בסרטון נראה מלחם מסתובב בחנות ומכניס מזון לשקית. לאחר מכן, הוא נראה מרוקן את השקית ולקוח אותה עמו, ככל הנראה כדי להסוות את טביעות האצבע שלו מהנשק. בסוף הסרטון נראה מלחם מניח את תיקו על עגלות ויוצא לירות במבלים היושבים ברחוב. בתיעוד אחר נראה מלחם אוחז בכלי נשק אוטומטי ומרסס לעבר היושבים במקום, שמנסים להתכופף, להימלט ולהגן על עצמם מפני הירי.

בפיגוע נרצחו אלון בקל, אחד המנהלים של הבר, ושמעון רוימי מאופקים שהגיע במיוחד לעיר כדי לחגוג את יום הולדתו של חברו. שבעה בני אדם נוספים נפצעו בפיגוע - מצבם של שניים מוסיף להיות קשה ומצבו של אדם אחד בינוני. כל השאר הפצועים שוחררו לבתיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully