וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה המואשמת בתאונת "פגע וברח" קטלנית בערד שוחררה למעצר בית

31.12.2015 / 22:55

שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע קבע כי נטליה פוגרבניאק תשהה בבית שאינו שייך לה ונמצא מחוץ לעיר מגוריה ערד - החלטה שנחשבת לחריגה. על פי כתב האישום, פוגרבניאק נהגה בשיכרות, דרסה למוות קשישה ונמלטה מהמקום. "הייתי בשוק, לא הבנתי מה קרה", אמרה

תאונת דרכים קטלנית בצומת בית דגן 12 יולי 2015. צילום: יוסי צמח ומתן מנור תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
פוגרבניאק מואשמת כי דרסה את הקשישה ונמלטה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: יוסי צמח ומתן מנור תיעוד מבצעי מד"א

בית המשפט המחוזי בבאר שבע שיחרר היום (חמישי) למעצר בית את נטליה פוגרבניאק, שמואשמת כי דרסה למוות קשישה בת 65 בערד לפני כחודש, ונמלטה מהזירה. מדובר בהחלטה חריגה, שכן הותר לפוגרבניאק לשהות בבית שאינו שייך לה ונמצא מחוץ לעיר מגוריה ערד. השופט פבלו אקסלרד, שהורה על שחרורה, ציין כי הביא בחשבון את העובדה שמדובר באישה חסרת עבר פלילי, וכי מדובר באישה צעירה המגדלת את בתה בת ה-11.

כמו כן, אקסלרד ציין כי קצינת המבחן שבחנה את הנאשמת טענה שהסיכון הנשקף להישנות המקרה הוא נמוך. הוא הוסיף כי "אמנם מדובר לכאורה במעשים חמורים ביותר, הראויים לכל גינוי, אך יחד עם זאת, גם במקרים שבהם מדובר בעבירות חמורות על בית המשפט לבחון אם ניתן לשחרר או להורות על מעצר בית עד לתום ההליכים".

עוד בוואלה! NEWS:
השר כץ: יוזלו המחירים בתחבורה הציבורית שהתייקרו בשל הרפורמה
תושבי הצפון נערכים לשלג: "אנשים בטראומה, התנורים אזלו מהחנויות"
דובאי: שריפת ענק במלון הסמוך למגדל הגבוה ביותר בעולם

ניידת משטרה מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
בני הזוג נעצרו לאחר חיפושים נרחבים./אדריאן הרבשטיין

על פי כתב האישום, נטליה נהגה ברכב כשלצדה בן זוגה אנדריי, פגעה בקשישה והמשיכה בנסיעה. אחרי חיפושים נרחבים הגיעו השוטרים אל השניים, והם נעצרו על ידי שוטרי תחנת ערד ואגף התנועה. בחקירתם הודו בני הזוג במעשה, ונגד פוגרבניאק הוגש כתב אישום בגין רשלנות והפקרה. בנוסף נכתב כי היא נהגה תחת השפעת אלכוהול.

בן זוגה שוחרר לפני כמה ימים למעצר בית. לדבריו, "נטליה הייתה בשוק ולכן לא שמה לב. כשהגענו הביתה היא סיפרה לי שפגעה במישהו , אמרתי לה שנלך למשטרה והיא אמרה לי 'מחר בבוקר'". פוגרבניאק אמרה כי היא לא הייתה שיכורה והיא מתנצלת על מה שקרה. "אני רוצה להתנצל בפני משפחתה של האישה, אני הייתי בשוק, לא הבנתי מה קרה, אני מצטערת על המקרה".

עורך הדין אלון אייזנברג המייצג את פוגרבניאק אמר בתגובה כי "מדובר בהחלטה שיפוטית אמיצה ונכונה". עורך הדין גלעד כצמן המייצג את בן זוגה של החשודה אמר כי "מרשי הואשם בכך שהיה נוסע ברכב והפר את חובת הדיווח על התאונה למשטרה. לטענת מרשי לא ידע על קרות התאונה בזמן אמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully