וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זכיתי לגעת לך בתחת": שוטר ממודיעין הואשם במעשה מגונה בבת 16

31.12.2015 / 18:01

על פי כתב האישום נגד רכז תנועה בן 42, הוא ליטף את ישבנה ואת גופה של הנערה בעת שזו שירתה במקום במסגרת פרויקט "מחויבות אישית". עוד נכתב כי השוטר השמיע לעבר הנערה הערות מיניות, ואמר לה: "מת להיות איתך שבע דקות לבד"

ניידת משטרה מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
"השוטר ביצע בנערה מעשה מגונה בעת ששהו ביחד בניידת"/אדריאן הרבשטיין
לאחר המעשה אמר אלגרבלי: "מה את כל כך בלחץ?"

פרשת מין נוספת במשטרה: המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד שי אלגרבלי, רכז תנועה מתחנת המשטרה במודיעין, בגין הטרדה מינית וביצוע מעשה מגונה בנערה בת 16, שהתנדבה בתחנת המשטרה בעיר במסגרת פרויקט "מחויבות אישית" בין אוקטובר 2014 לינואר 2015. על פי כתב האישום, אלגרבלי, בן 42, ליטף את ישבנה ואת גופה של הנערה באחת הפעמים שבהן שהו השניים בתחנת המשטרה, ואף נגע בחזה. בכתב האישום נכתב כי אלגרבלי המשיך במעשיו למרות שהנערה הסיטה את ידו.

במקרה אחר המתואר בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שקד דהן, אלגרבלי הניח את ידו על רגלה ועל ישבנה של הנערה בעת שנסעו יחד בניידת משטרה. בכתב האישום נכתב כי אלגרבלי אמר לה לאחר המעשה: "מה את כל כך בלחץ? לפחות זכיתי לגעת בתחת שלך".

עוד בוואלה! NEWS:
גורמי צבא מזהירים: "חמאס הגביר את חפירת המנהרות לעבר עוטף עזה"
הותר לפרסום: שני תושבי מזרח ירושלים תכננו פיגוע במלון באילת
הסופה כבר כאן, אבל השיא – עדיין לפנינו

כתב האישום מייחס לאלגרבלי גם כמה מקרים של הטרדה מינית. על פי האישום, בעת שהשניים שהו בתחנה, אמר לה אלגרבלי: "אני מת להיות איתך שבע דקות לבד, את מאוד מושכת", ושאל אותה פעמים רבות אם תהיה מעוניינת לקיים עמו קשר מיני. בהזדמנות אחרת, כך מתאר כתב האישום, אמר לה אלגרבלי על שוטר אחר בתחנה : "כשאת רואה אותו את כולך רטובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully