וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: המדינות שכבר קיבלו את פניה של 2016

31.12.2015 / 15:20

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

הממשל האמריקני מתכנן להטיל סנקציות על יותר מעשר חברות באיראן, בהונג קונג ובאיחוד האמירויות הערביות, בשל תפקידן בפיתוח תכנית הטילים הבליסטיים של איראן. על פי ה"וול סטריט ג'ורנל", מדובר בדיווח הראשון על עיצומים חדשים נגד איראן מאז חתימת הסכם הגרעין.

שישה בני אדם נעצרו במבצע משטרתי בבריסל, בירת בלגיה, במסגרת חקירת תכנון הפיגוע בערב השנה החדשה. אתמול הכריז ראש העיר על ביטול החגיגות המסורתיות בשל הכוננות הגבוהה.

16 בני אדם נהרגו בפיגועי התאבדות בשתי מסעדות בעיר קמישלי שבצפון סוריה, הנשלטת על ידי הכוחות הכורדיים במדינה. להערכת גורמי הביטחון, לוחמי דאעש ביצעו את הפיגוע, באזור שמרבית תושביו נוצרים.

קיריבטי וסמואה שבאוקיינוס השקט הן המדינות הראשונות שקיבלו את פניה של שנת 2016 – 12 שעות לפני ישראל. איי קוק הסמוכים ייאלצו להמתין 24 שעות עד לקבלת השנה החדשה, ואילו בסידני שבאוסטרליה החלו בחגיגות מוקדם למדי, עם תצוגת זיקוקים מרהיבה – כבר בשעה 21:00.

ומעט ממזג האוויר בעולם: סערה עזה בים הצפוני, לחופי נורבגיה, עקרה ממקומו כלי שיט שחובר לאסדת קידוח הנפט של החברה הבריטית BP, והחל להיסחף בים. עובד אחד נהרג, עבודות הקידוח הופסקו לחלוטין, ועשרות עובדי החברה פונו על ידי מסוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully