וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופוליאנסקי חגג את קיצור עונשו: "אמשיך לפעול למען עם ישראל"

29.12.2015 / 23:11

לאחר הקראת פסיקת בית המשפט העליון נסע ראש עיריית ירושלים לשעבר לכותל המערבי ולבקר את קברו של הרב אלישיב בהר המנוחות. בצהריים נערכה לכבודו חגיגה במטה ארגון "יד שרה" בעיר, שם אמר: "זו שמחה מהולה בעצב, שהרי לא כולם זכו"

עריכה: יאיר דניאל

לאחר הרשעתו של ראש עיריית ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי בשבע עבירות של לקיחת שוחד בסך יותר משני מיליון שקלים בזמן שעמד בראש מפעל הצדקה "יד שרה", נסע לופוליאנסקי לכותל המערבי יחד עם מקורביו. לאחר מכן המשיך להר המנוחות שבעיר, כדי לבקר בקברו של פטרונו הרוחני, הרב יוסף שלום אלישיב - שנחשב ל"פוסק הדור" שהנהיג את המגזר החרדי-ליטאי, אך היה מקובל על שאר הזרמים בקרב הציבור החרדי.

בשעות הצהריים נערכה לכבוד לופוליאנסקי חגיגה במטה ארגון "יד שרה", שבשכונת בית הכרם בירושלים. עובדי הארגון בירכו אחד את השני ב"מזל טוב", ובאולם הכנסים נתלו בלונים ושלטי ברכה שעליהם נכתב הפסוק מתוך ספר התהילים: "יאמרו גאולי השם אשר גאלם מיד צר". חבריו ועובדיו של לופוליאנסקי חגגו את הפחתת עונשו משש שנים לשישה חודשי מאסר בפועל – שעשויות להפוך לעבודות שירות בלבד, זאת בשל מצבו רפואי הקשה.

לקריאה נוספת:
יתר מורשעי הולילנד: שישה חודשי עבודות שירות ללופוליאנסקי
העליון נגד שופט המחוזי שהחמיר עם אולמרט: "פוסקים לפי ראיות"
אולמרט נידון לשנה וחצי מאסר - אך צפוי לרצות פחות מ-10 חודשים

אורי לופוליאנסקי, בית המשפט העליון. 29 בדצמבר 2015. נועם מושקוביץ
"שמחה מהולה בעצב". לופוליאנסקי, היום/נועם מושקוביץ

"השם יתברך על כל הטוב אשר גמלנו", אמר לופוליאנסקי עם הישמע גזר הדין. "מודה לעורכי הדין הנכבדים שזיכו אותי משוחד, מודה לעם ישראל שנתן לי אהבה גדולה, מודה למשפחתי הטובה, מודה שאמשיך לעשות שירות למען העם". הוא הוסיף כי הוא "מצר על חברים שצריכים ללכת למאסר" ומקווה "להמשיך את השירות לעם כפי שעשיתי במשך 40 שנה".

בחגיגות שנערכו לכבודו במטה "יד שרה" אמר לופוליאנסקי כי "זו שמחה מהולה בעצב, שהרי לא כולם זכו". אולם לדבריו, "נפסק בספר ההלכה 'שולחן ערוך' שמברכים 'ברוך הטוב והמטיב' גם על שמחה חלקית". לדבריו, "הייתה תקופה לא קלה, מהפכים לכאן ולכאן. אני שמח שעכשיו אנחנו יכולים להמשיך לעסוק בצרכי ציבור באמונה". לופוליאנסקי חתם את דבריו באירוע כשאמר כי "הקדוש ברוך הוא הצילנו מידם, נמשיך לפעול למען עם ישראל ובעזרת השם נעשה ונצליח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הרב אורי לופוליאנסקי בכותל: "שלא נתננו טרף לשיניהם".. קובי הר צבי, בחדרי חרדים
לופוליאנסקי בכותל המערבי, לאחר שניתן גזר דינו/בחדרי חרדים, קובי הר צבי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החגיגות לכבוד לופוליאנסקי במטה יד שרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully