וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ברמז לנסראללה: "נגיב בתקיפות על כל התקפה עלינו"

29.12.2015 / 13:46

ברקע האיומים של מזכ"ל חיזבאללה אחרי חיסול קונטאר, הבהיר ראש הממשלה בטקס לאנשי מוסד מצטיינים כי "אנו במלחמת עולם מול שני זרמים גדולים של איסלאם קיצוני. מחויבים לטפל באיומים הללו"

צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) במרומז לאיומים שהשמיע בימים האחרונים מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, בתגובה לחיסול סמיר קונטאר שיוחס לישראל. "אנו פועלים נגד אלה שמשכימים להורגנו ושיידעו כל אויבנו שנגיב בתקיפות על כל התקפה עלינו", הבהיר בטקס חלוקת תעודות הצטיינות לאנשי מוסד מצטיינים לשנת 2015.

"העולם משתנה והמוסד משתנה יחד איתו", אמר ראש הממשלה. "חלקו וחשיבותו במערך הביטחון הלאומי שלנו הולך וגדל. היום אנחנו תחת איומים חדשים. בשל עליית האיסלאם הקיצוני, אנו מצויים, אם אפשר לקרוא לזה כך, במלחמת עולם מול שני זרמים גדולים של איסלאם קיצוני שחובק את כל העולם. אנחנו מחויבים לטפל באיומים הללו, ושני האיומים מתחברים זה בזה. לא ינום ולא ישן שומר ישראל. גם שומרת".

לקריאה נוספת בנושא
חקלאים בצפון: "לא זוכרים מתיחות כזו מאז מלחמת לבנון השנייה"
נאום נסראללה לא מותיר מקום לספק: חיזבאללה יגיב על חיסול קונטאר

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן ריבלין בטקס עובדים מצטיינים ל-2015. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
העביר מסר לנסראללה. נתניהו, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

אתמול אמר דברים דומים הרמטכ"ל גדי איזנקוט. "גם מעבר לגבולותינו, אל מול האיומים הנשמעים מצפון, אנחנו עומדים ערוכים לכל אתגר, וכפי שהוכחנו בעבר, אנחנו יודעים למצוא ולפגוע בכל מבקשי רעתנו", אמר איזנקוט במהלך טקס פרס הרמטכ"ל ליחידות מצטיינות. "אויבינו יודעים כי אם ינסו לערער את ביטחון ישראל – הם יישאו בתוצאות חמורות".

הרמטכ"ל הוסיף כי הכשירות של צה"ל עומדת בימים אלה בראש סדר העדיפויות. "כדי להבטיח את עוצמתו של צה"ל בכל עימות שיבוא לפתחנו, אנו מעמידים את המוכנות ואת הכשירות בראש סדר העדיפויות, כפי שעמד גם במרכז הבחינה של היחידות שעומדות פה היום ואנו משתנים ומתפתחים כדי להתאים את צה"ל לאתגרי העתיד", אמר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
נסראללה על חיסול קונטאר: "לעולם לא נסלח על שפיכות הדמים הישראלית, התגובה בדרך". צילום מסך
הבטיח להגיב על חיסול קונטאר. נסראללה בנאום ביום ראשון/צילום מסך

ביום ראשון, שבוע אחרי התקיפה בפרברי דמשק שבה חוסל רוצח משפחת הרן לצד כמה פעילי טרור נוספים, נשא נסראללה נאום מיוחד ושני בתוך שבוע. "התגובה על חיסול קונטאר תגיע, היא בלתי נמנעת ועל ישראל לחשוש ממנה. לישראלים יש סיבה לפחד כעת - בסמוך לגבול, בתוך ישראל ומחוצה לה", אמר בנאום ששודר על מסכי ענק בטקס אזכרה שנערך באולם הנמצא ברובע הדאחייה, מעוז הארגון בדרום ביירות.

נסראללה הוסיף כי "ישראל מנסה לזרוע ייאוש בליבנו, אולם בהתנגדות מבית מדרשו של סמיר קונטאר אין מקום לייאוש". לדבריו, "ישנה טענה שאומרת שישראל היא עובדה מוגמרת ושיש לחיות איתה, ולעומת זו ישנה טענה כי ישראל תיחדל מלהתקיים בסופו של דבר. 'המשוואה הטבעית' מראה כי ה'ישות הישראלית' בדרך להיעלם". נסראללה הוסיף כי "אנחנו לא יכולים לסבול את שפיכת דמם של לוחמינו ושל אחינו על ידי הציונים - ולא משנה מה יהיו ההשלכות לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully