וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג משאית נהרג כשרכבו הידרדר ופגע בו באזור תעשייה ליד מגדל העמק

28.12.2015 / 20:40

טרם התברר מה גרם למשאית להידרדר באזור התעשייה שגיא 2000, שליד מושב כפר ברוך. חובשים ופרמדיקים של מד"א סיפרו כי הגבר נהרג במקום. "הוא נלכד בין משאית לקיר בטון והיה ללא דופק וללא נשימה"

תאונת דרכים משאית הדרדרה בצפון ומחצה את הנהג, בתמונה המשאאית המדוברת. מד"א
"הגבר היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום". זירת התאונה/מד"א

נהג משאית כבן 40 נהרג הערב (שני) כשמשאיתו הידרדרה ופגעה בו באזור התעשייה שגיא 2000 הסמוך למושב כפר ברוך באזור מגדל העמק. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום ונאלצו לקבוע את מותו בזירת האירוע. טרם ברורות נסיבות התאונה.

פרמדיק מד"א עמית נוריאני שהגיע למקום, סיפר כי האיש נלכד בין המשאית לקיר בטון. "כשהגענו ראינו גבר כבן 40 לכוד בין משאית לקיר בטון, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה", אמר. "בבדיקות שעשינו הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מהמשטרה נמסר כי הנהג ככל הנראה ירד מהמשאית על מנת להסיר מכשול מהדרך ולהעמיס עליה משא. "בשלב הזה המשאית הידרדרה לכיוונו ונעצרה בחומה שנמצאת במקום. בוחני התנועה חוקרים כעת את נסיבות התאונה", נמסר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מכה לשב"כ: בית המשפט הורה לשחרר את אחד מעצורי פרשת דומא
שקד על המרצה שקרא לה "ניאו נאצית": "חצה גבול לחופש השיסוי"
איזנקוט משיב לאיומי נסראללה: "אויבינו יישאו בתוצאות חמורות"

תאונת דרכים, ביתר עלית. 27 בדצמבר 2015. הערשי פרלמוטר, קבוצת מדברים תקשורת!, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בביתר עילית, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, הערשי פרלמוטר, קבוצת מדברים תקשורת!

אתמול נהרג ילד בן ארבע מפגיעת אוטובוס ברחוב החוזה מלובלין שבביתר עילית. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום דיווחו כי הוא סבל מפגיעה רב מערכתית, ולאחר פעולות החייאה מרובות נאלצו לקבוע את מותו במקום.

פרמדיק מד"א, זכי יהב, שהגיע לזירה סיפר: "כשהגענו למקום המראות היו קשים מאוד, ראינו ילד כבן ארבע מוטל במרכז הכביש כשהוא סובל מפגיעת ראש קשה ומחוסר הכרה". לדבריו, "הילד היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully