וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ההכרעה בערעור: שב"ס ערוכים לקליטת האסיר אולמרט באגף ה-VIP

28.12.2015 / 18:40

פחות מיממה לפני שבית המשפט העליון יכריע בערעורו של ראש הממשלה לשעבר על הרשעתו וגזר דינו, בשב"ס הודיעו כי הם ערוכים לקלוט אותו לאגף 10 בכלא מעשיהו כבר בימים הקרובים, אם כך יוחלט. באגף נערכים שיפוצים שצפויים להסתיים בתוך ימים

צילום: דוד קורן, עריכה: ניר חן

לקראת הכרעת בית המשפט העליון מחר בערעורו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שהורשע בעבירות שוחד בפרשת הולילנד ונידון לשש שנות מאסר, הבהירו היום (שני) בשב"ס כי אגף 10 בכלא מעשיהו ערוך ומוכן לקבל את אולמרט, והשיפוצים האחרונים בו צפויים להסתיים בתוך ימים. "אנו ערוכים גם אם יידרש לרצות את העונש בתוך חודש, בתוך שבועיים וגם אם מדובר בימים בודדים", אמר גורם בכיר בשירות בתי הסוהר. "אנו נמצאים בשלבים הדחופים של הכשרת האגף".

אגף 10 החדש בכלא מעשיהו, שכבר זכה לשם "כלא המיוחסים" ייפתח בחודש הבא ויקלוט אליו את האסירים הראשונים. מדובר באגף ייחודי ולדברי גורמים לא רשמיים בשירות בתי הסוהר הוא נבנה עבור אולמרט, אך ייכנסו אליו 19 אסירים נוספים שכיהנו בתפקידים בכירים בחייהם האזרחיים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שקד על המרצה שקרא לה "ניאו נאצית": "חצה גבול לחופש השיסוי"
האם החשודה בחטיפת בנה: "האבא הרביץ ואיים, הגנתי על חייו"
המשימה הושלמה: צבא עיראק הניף את הדגל ברמאדי

אהוד אולמרט, בית משפט העליון ירושלים, 8 ביולי 2015. נועם מושקוביץ
בשב"ס מתכוננים. אולמרט/נועם מושקוביץ

נשיא המדינה לשעבר משה קצב, שנמצא באגף התורני של הכלא, עשוי לבקש לעבור לאגף ה-VIP. אסיר נוסף שאולי ייכלל ברשימה הוא השופט דן כהן - המרצה מאסר על קבלת שוחד בפרשת מכרזי חברת החשמל. שלומי לחיאני, ראש עיריית בת ים לשעבר שנכנס אתמול לכלא, עשוי גם הוא לקבל תא באגף. לא מן הנמנע שלחיאני ימצא שם גם את החוקר שלו, רב-פקד ערן מלכה - שהורשע בשוחד. בנוסף, אם לא יתקבלו ערעורו - לחברי האגף יכול להצטרף ראש עיריית ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי, שאמור להיכלא לשש שנים. בין השמות שעלו גם קציני משטרה בכירים, בהם כמה ניצבים, שנגדם מתנהל הליך פלילי.

בשל הרכב האסירים הבכיר שיהיה בו, לא יורשו לשכון שם אסירים "רגילים". החדרים באגף יהיו זוגיים, והם יכללו ריהוט בסיסי: מיטות, ארוניות, שולחן כתיבה, טלוויזיה מקלחת ושירותים. באגף תהיה חצר טיולים פנימית, לצד מועדונית ומתקני ספורט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דיווח אבי אשכנזי מכלא מעשיהו  - היערכות לכניסת אולמרט לכלא. מערכת וואלה!
דיווח אבי אשכנזי מכלא מעשיהו - היערכות לכניסת אולמרט לכלא/מערכת וואלה!
כלא מעשיהו רמלה. ראובן קסטרו
אגף 10 מבחוץ/ראובן קסטרו
כלא מעשיהו רמלה. ראובן קסטרו
כלא מעשיהו רמלה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully