וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ נגד קלינטון: "בעלה פגע בנשים והיא תוקפת אותי על סקסיזם?"

המועמד המוביל לייצוג הרפובליקנים יצא נגד צירופו של הנשיא לשעבר ביל קלינטון לקמפיין של אשתו, ואמר כי יש לו "נטייה לסקסיזם" - אותן המילים שבהן השתמשה קלינטון כדי לתקוף אותו על יחסו לנשים

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

המועמד המוביל במרוץ הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, יצא היום (שני) בחריפות נגד יריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון ונגד בעלה, הנשיא לשעבר ביל קלינטון, שהשבוע נודע כי יצטרף לקמפיין שלה. "אם הילרי חושבת שהיא יכולה לשחרר את בעלה, עם הרקורד הנורא שלו בנוגע לפגיעה בנשים, בעוד היא שולפת את קלף הנשים מולי, היא טועה", טען בהודעה שפרסם בחשבון הטוויטר שלו.

גם אתמול התבטא טראמפ בנושא השתתפותו של ביל קלינטון בקמפיין, וצייץ: "הילרי קלינטון הודיעה שהיא תאפשר לבעלה להשתתף באירועי בחירות, אבל הוא הוכיח שיש לו נטייה לסקסיזם, כל כך לא ראוי". טראמפ בחר להשתמש במילים "נטייה לסקסיזם", שכן באותן המילים השתמשה קלינטון בריאיון לעיתון "דה מוין רג'יסטר" כדי לתאר את טראמפ לאחר שהתבטא באופן סקסיסטי לגביה, ואמר כי היא "קיבלה שלונג" כשהפסידה לברק אובמה בבחירות המקדימות של שנת 2008, תוך שימוש במילה הלקוחה מיידיש שמשמעותה הוא איבר המין הזכרי.

עוד כתבות בנושא:
יריבה של קלינטון יוצא להגנתה: "טראמפ כועס שנשים הולכות לשירותים"
טראמפ בהערה סקסיסטית לקלינטון: "קיבלה שלונג"
טראמפ: "הילרי קלינטון שקרנית, היא חייבת לי התנצלות"

המועמד לייצוג המפלגה הרפובליקנית בבחירות דונלד טראמפ והמועמדת לייצוג הדמוקרטים הילרי קלינטון. רויטרס, עיבוד תמונה
"מצרפת לקמפיין את בעלה עם הנטייה לסקסיזם". קלינטון וטראמפ/עיבוד תמונה, רויטרס

במקביל, בשבוע שעבר אמר קטרינה פירסון, דוברתו של טראמפ, קראה לקלינטון "צבועה", בהיותה יוצאת נגד טראמפ לאחר שהיא נשארה נשואה לביל קלינטון לאחר בגידתו המתוקשרת עם מוניקה לווינסקי. "לקלינטון לא חסרה חוצפה כשהיא מדברת על מאבק למען נשים בזמן שהייתה לה בעיה גדולה מאוד עם בעלה", אמרה פירסון והוסיפה: "אני יכולה לחשוב כעל כמה נשים שקלינטון התנהגה כלפיהם בבריונות כדי להסתיר את סודותיו המיזוגניים והסקסיסטיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
המועמד לראשות המפלגה הרפובליקנית דונלד טראמפ בעימות בלאס וגאס, 16 בדצמבר 2015. רויטרס
"קלינטון צבועה". טראמפ/רויטרס

הדברים מגיעים שבוע לאחר שקלינטון הכריזה שבעלה יצטרף עליה לקמפיין בחודש הבא, וקראה לו "הנשק הלא כל כך סודי שלי". למרות כל פרשיות המין, קלינטון נשאר אהוד בקרב הציבור האמריקני, וצירופו לקמפיין עשוי לסייע לקלינטון, שמובילה גם ככה בפער משמעותי. עד כה, נמנע ביל מלהתערב בקמפיין , אך לא מזמן הוא בחר לצאת נגד טראמפ, ואמר כי הוא "מחוסר עובדות". "כל העניין במיתוג הוא שאתה יכול להגיד דברים המנותקים מהעובדות", אמר קלינטון בחיוך בהתייחסו לדברים של טראמפ, שלפיהם הילרי כשלה בתפקידה כשרת החוץ והייתה "שרת החוץ הגרועה בהיסטוריה"

העימות בין טראמפ וקלינטון הולך ומתגבר, והוא החריף לאחר שקלינטון טענה במהלך העימות הדמוקרטי כי ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) משתמש בדבריו של טראמפ נגד מוסלמים כדי לגייס פעילים חדשים. בתגובה, תקף טראמפ את קלינטון תוך שימוש בדברים שרבים ראו כסקסיסטים והובילו להתגברות קצב המתקפות הההדדיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully