וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: ניסיון פיגוע הדקירה בירושלים - וחיסול המחבל

26.12.2015 / 17:00

"אנחנו שמחים שהצלחנו לשים ידנו על המפגע לפני שהספיק לפגוע במתפללים שנמצאים באזור", סיפר אחד מפרשי המשטרה שחיסל את תושב מזרח העיר בן 26 שהתכוון לדקור אזרחים. מצלמות האבטחה באזור כיכר צה"ל תיעדו את המאבק - ואת החיסול

ספק 500

בתיעוד ממצלמות האבטחה של ניסיון פיגוע הדקירה שאירע הבוקר (שבת) בכיכר צה"ל שבירושלים, נראה תושב מזרח העיר, מוסעב אל-רזאלי, בן 26 משכונת ראס אל-עמוד, כשהוא יושב בטיילת שער יפו וממתין לקורבנותיו. משהבחין ביהודים עטופים בטלית, קם והחל לעקוב אחריהם לכיוון כיכר צה"ל. זוג פרשי משטרה שהיו במשימת אבטחה בטיילת הבחינו בחשוד, והמשיכו בעקבותיו עד לכיכר.

בכיכר צה"ל ניגשו השוטרים לעבר החשוד במטרה לבדוק אותו, ולבקשת אחד מהם מסר אל-רזאלי את תעודת הזהות שלו. אלא שבאותה העת, הוא הכניס את ידו לכיס פנימי במעילו, ושלף ממנו סכין. השוטר תפס את ידו של המחבל, שהחל להיאבק, ומיד לאחר מכן השוטרים נסוגו. אל-רזאלי התקדם לעברם עם סכין מונפת, ולאחר שלא נענה לקריאת אחד השוטרים להשליך אותה, הוא נורה פעם אחת. המחבל נפל לרצפה בעקבות הירי, ומיד קם וניסה לדקור את השוטר בשנית. השוטר ירה לעברו שוב, וחיסל את אל-רזאלי. השוטרים לא נפגעו בתקרית.

עוד בוואלה! NEWS:
חייל נפצע קל בפיגוע דריסה במחסום ליד שכם; המחבל נורה
ניסיון פיגוע בירושלים: מחבל ניסה לדקור שוטר - וחוסל
ניסיון פיגוע דריסה בבנימין: מחבלת דהרה לעבר לוחמים - וחוסלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אל-רזאלי עוקב אחר מתפללים, היום בירושלים/מערכת וואלה, צילום מסך

"אנחנו שמחים שהצלחנו לשים ידנו על המפגע לפני שהספיק לפגוע במתפללים שנמצאים באזור", סיפר אחד השוטרים. מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה אדרי, התייחס לאירוע: "העירנות והדריכות המבצעית של השוטרים, לצד תגובה מהירה ומקצועית, מנעה פגיעה בהם ובוודאי שמנעה פיגוע ופגיעה בחיי אדם חפים מפשע. אנו ממשיכים בהיערכות המבצעית הרחבה בירושלים, במטרה לשמור על ביטחון הציבור והמבקרים הרבים בעיר".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אל-רזאלי/מערכת וואלה, צילום מסך
הסכין ששימש את המחבל שניסה לבצע פיגוע דקירה בכיכר צה"ל שבירושלים, דצמבר 2015. דובר המשטרה,
הסכין שבאמצעותה ניסה אל-רזאלי לדקור את השוטרים/דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully