וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נפצע קל בפיגוע דריסה במחסום ליד שכם; המחבל נורה

26.12.2015 / 18:30

חייל בן 20 נפצע קל בפיגוע דריסה במחסום חווארה, ופונה לבית החולים בילינסון עם חשש לשבר ברגלו. כוח גבעתי שהיה במקום פתח באש לעבר המחבל, שנפצע באורח קשה ופונה על ידי הסהר האדום לבית חולים בשכם, שם נקבע מותו

ספק 500

(ניסיון פיגוע דקירה בירושלים, הבוקר)

חייל בן 20 נפצע באורח קל בפיגוע דריסה שאירע היום (שבת) במחסום חווארה שבשומרון. על פי תחקור ראשוני של האירוע, המחבל הגיע למקום וניסה לדרוס חיילים במחסום ופגע בהולך הרגל. כוח של חטיבת גבעתי שהיה במקום השיב באש לעבר המחבל ופצע אותו באורח קשה.

צוות מד"א שהגיע למקום פינה את החייל שנפגע לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה, עם חשד לשבר ברגלו. המחבל, מאער זאקי ג'אבי בן 56 משכם, פונה לבית החולים בשכם על ידי הסהר האדום, שם נקבע הערב מותו.

הבוקר אירע ניסיון פיגוע בכיכר צה"ל בירושלים. מחבל תושב מזרח העיר הגיע למקום, שלף סכין וניסה לדקור שוטר. כוח שהיה במקום ירה לעברו וחיסל אותו, מבלי שהצליח לפגוע באיש. לפי כלי תקשורת פלסטיניים, המחבל הוא מוסעב אל-עזאלי, בן 26 משכונת ראס אל-עמוד.

עוד בוואלה! NEWS:
ניסיון פיגוע דריסה בבנימין: מחבלת דהרה לעבר לוחמים - וחוסלה
אוטובוס של "שוברים שתיקה" נרגם באבנים בגדה; שלוש פעילות נפצעו קל
מילואימניקים זועמים: צה"ל סוגר גדודים - במסרונים

חווארה, דצמבר 2015. GOOGLE MAPS, צילום מסך
מקום פיגוע הדריסה/צילום מסך, GOOGLE MAPS

מהמשטרה נמסר כי המחבל המתין בטיילת שער יפו והחל ללכת אחרי זוג מתפללים יהודים לכיוון כיכר צה"ל. זוג שוטרים הבחין בו והלך בעקבותיו, ולאחר מכן ביקשו ממנו להציג תעודת זהות. כשהציג את התעודה והכניס את ידו השנייה לכיס פנימי במעילו, ניסה המחבל לשלוף סכין ולדקור את אחד השוטרים. השוטרים נסוגו והמחבל התקדם לעבר השוטר עם הסכין מונפת. כשלא נענה לקריאות השוטרים לזרוק אותה, ירה השוטר לעבר המחבל, שהתמוטט וקם שוב כדי לנסות ולדקור. השוטר ירה בשנית וחיסל את המחבל.

מפקד מחוז ירושלים, משה אדרי, התייחס לאירוע: "העירנות והדריכות המבצעית של השוטרים, לצד תגובה מהירה ומקצועית, מנעה פגיעה בהם ובוודאי שמנעה פיגוע ופגיעה בחיי אדם חפים מפשע. אנו ממשיכים בהיערכות המבצעית הרחבה בירושלים, במטרה לשמור על ביטחון הציבור והמבקרים הרבים בעיר".

(עדכון ראשון: 15:52)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת ניסיון פיגוע הדקירה, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully