וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע דריסה בבנימין: מחבלת דהרה לעבר לוחמים - וחוסלה

פלסטינית ניסתה לדרוס שוטרי מג"ב שהוצבו בכפר סילוואד שבבנימין. הלוחמים פתחו לעברה באש והיא נורתה למוות. לפי דיווחים פלסטיניים, צעיר פלסטיני בן 22 נורה למוות מאש כוחות צה"ל במהלך עימותים ברצועה

ספק 500

במהלך הפרות סדר שאירעו אתמול (שישי) בכפר סילוואד, ליד ההתנחלות עופרה שבבנימין, ניסתה מחבלת פלסטינית לדרוס לוחמי מג"ב שהוצבו במקום. ממשמר הגבול נמסר כי הנהגת, מהדיה חמאד, אם לארבעה בשנות ה-40 לחייה, שעטה לעבר הכוח, שזיהה את המתרחש, הלוחמים תפסו מחסה וביצעו לעברה ירי מדויק. מותה נקבע בזירה.

בתוך כך, ממשרד הבריאות הפלסטיני נמסר כי במהלך עימותים שאירעו אתמול במזרח הרצועה, נורה למוות צעיר פלסטיני מאש כוחות צה"ל. לטענת דובר משרד הבריאות אשרף אל-קדרה, ההרוג הוא האני רפיף והדאן, בן 22, אשר נפגע בראשו מירי כוחות הביטחון ומת מפצעיו.

פיגוע דריסה בסילוואד ליד עפרה בבנימין 04 דצמבר 2015. דובר מד"א ירושלים, מד"א
זירת ניסיון הפיגוע בסילוואד ביום שישי שעבר/מד"א, דובר מד"א ירושלים

בדיוק לפני שבוע ניסה פלסטיני לבצע פיגוע דריסה בסמוך לסילוואד, ונורה למוות. האירוע התרחש גם הוא במלך הפרות סדר בכפר, ובמהלכן ניסה הפלסטיני על פי החשד לדרוס חיילים. מדובר צה"ל נמסר כי לאחר שאלה זיהו את המחבל מתקרב לעברם עם כלי הרכב, הם "התחבאו מאחורי בטונדות, ירו בו ונטרלו אותו".

עוד בוואלה! NEWS:
הקמפיין הפלסטיני להכרה מתקדם - וישראל מתקשה להגיב
אוטובוס של "שוברים שתיקה" נרגם באבנים בגדה; שלוש פעילות נפצעו קל
שני מסתערבים נפצעו בקלנדיה; "השליכו עליהם דודי שמש וסלעים"

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניסיון פיגוע דריסה בסילוואד. GoogleMaps, עיבוד תמונה
ניסיון פיגוע דריסה בסילוואד/עיבוד תמונה, GoogleMaps

שלשום נפצעו מאבטח ומאבטחת בני 24 באורח בינוני וקל בפיגוע דקירה באזור התעשייה הסמוך לאריאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול לשני הפצועים ופינו אותם לבית החולים בילינסון. המחבל נורה למוות על ידי המאבטחים. שעה קלה לאחר מכן ניסה מחבל פלסטיני לדקור עם מברג חייל בצומת הכבשים באזור הר חברון. הכוחות ירו בו למוות.

ממד"א נמסר כי המאבטח כבן 24 פונה תחילה במצב בינוני עד קשה בהכרה מלאה ויציב עם פצעי דקירה מרובים בפלג גופו העליון. אולם בבית החולים הוגדר מצבו בינוני. המאבטחת כבת 24 פונתה במצב קל בהכרה מלאה עם פצע דקירה בפלג גופה העליון. מדוברות המשטרה נמסר כי המחבל הגיע לשער הכניסה לאזור התעשייה אריאל ודקר את השניים, שבתגובה, ירו בו למוות. שמו של המחבל הוא מוחמד זהראן בן 22 מהכפר הפלסטיני א-דיכ שבמערב השומרון, שהיה בעל אישור עבודה בישראל.

(עדכון ראשון: 16:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully