וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר בן 50 נורה למוות מירי חולף ביישוב בנגב

25.12.2015 / 16:29

הגבר ישב בכלי רכב ביישוב חורה, ונורה מתוך רכב אחר שחלף במקום. הוא נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה

גבר נורה למוות מירי רכב חולף ביישוב הבדואי חורה, דצמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
זירת האירוע, היום/חטיבת דובר המשטרה

תושב חורה שבנגב, בן 50, נורה היום (שישי) למוות מכלי רכב חולף ביישוב. הגבר נפצע תחילה באורח קשה וקיבל טיפול ראשוני בזירה מחובשים ופרמדיקים של מד"א, שפינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותו.

למקום הוקפצו כוחות משטרה, בעקבות דיווח ראשוני על קטטה. אולם במהרה התברר כי לא מדובר בקטטה, אלא בירי מרכב נוסע, כאמור. כוחות המשטרה פעלו בזירת הרצח, אספו ממצאים והגופה נשלחה למכון לרפואה משפטית. כמו כן, הנסיבות והרקע לאירוע נמצאים בבדיקה והמשטרה נערכה בכוחות מתוגברים ביישוב.


עוד בוואלה! NEWS:
אוטובוס של "שוברים שתיקה" נרגם באבנים בגדה; שלוש פעילות נפצעו קל
אחרי התפרצות שפעת החזירים: אלפים הגיעו להתחסן
"תיאטרון הבובות" של נתניהו הכניע את ניר ברקת וגדעון סער ללא קרב

גבר נורה למוות מירי רכב חולף ביישוב הבדואי חורה, דצמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע/חטיבת דובר המשטרה

ביום שני נורה למוות גבר בן 50 ברחוב הסנהדרין בחולון. צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הפצוע לבית החולים וולפסון בעיר. גבר נוסף, בן 45, נפצע מהירי באורח בינוני עד קשה. אחד הנפגעים מוכר למשטרה, וככל הנראה הרקע לירי פלילי.

לדברי גורמים במשטרה, בסמוך לשעה 20:45 פנו אזרחים וטענו כי הם שמעו צעקות וקולות של ויכוח ואחר כך גם קולות ירי. כוחות המשטרה שהגיעו למקום איתרו את שני הפצועים וצוות מד"א שהגיע למקום העניק להם טיפול רפואי. במשטרה בודקים אם הם היו שותפים לוויכוח זה מול זה או שהתווכחו עם גורם שלישי. לפי חלק מהעדויות, נראה כלי רכב בזירה שעזב את המקום מיד לאחר הירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully