וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: גנב שניסה להימלט נתקע בחור בתקרה - ונעצר

24.12.2015 / 14:50

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

לני גולדברג, אביה של הכלה שתיעוד מחתונתה שפורסם אמש עורר סערה, התייחס היום לפרשה. לדבריו, "לא אכפת לי מדומא, אכפת לי מיהודים שנרצחים". בסרטון שפורסם אמש נראים האורחים בחתונה דוקרים את תמונתו של הפעוט עלי דוואבשה שנרצח בהצתה בכפר דומא.

מעצרו של אב בן 30 הוארך לאחר שניסה למכור את בתו בת השלושה חודשים תמורת מאה אלף שקלים כדי לכסות חובות מהימורים. אמה של התינוקת נחקרה אף היא. התינוקת הועברה לטיפול גורמי הרווחה בעירייה.

אישה שאושפזה לפני חודש לאחר שאובחנה כחולה בשפעת החזירים מתה אמש בבית החולים בילינסון. מלבדה, אושפזו חמש נשים, שלוש מהן בהיריון, בימים האחרונים בבית החולים סורוקה שבבאר שבע ובשערי צדק בירושלים לאחר שאובחנו כחולות בשפעת. שלושה בני אדם נוספים שנדבקו בנגיף מאושפזים בבתי החולים של הדסה בירושלים.

ניסיון כושל של אדם לשדוד חנות מקומית בסיביר תועד במצלמות. האיש ככל הנראה ניסה להימלט מהזירה אולם נלכד בחור בתקרה ממנו ניסה לברוח. השוטרים שהגיעו למקום לאחר שהאזעקה הופעלה, חילצו את הגנב ועצרו אותו.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה נאה וללא שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully