וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזו לפעילי זכויות בעלי חיים - ותקפו וטרינר על רקע עסקי

24.12.2015 / 14:05

ארבעה מואשמים כי הכו וטרינר בבית שמש, לאחר שהתחזו לפעילים כדי שהמשטרה תחשוב שהרקע הוא ניסויים שהוא עורך בחיות. הווטרינר שהותקף: "מקווה שימצו את הדין עם כל המעורבים"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל

כתבי אישום הוגשו היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד ארבעה אנשים בגין תקיפת וטרינר בבית שמש על רקע תחרות עסקית. הם נאשמים כי הסוו את התקיפה שאירעה בחודש שעבר על מנת שהמשטרה תחשוד שמדובר במעשה שבוצע על ידי פעילי זכויות בעלי חיים ברקע ניסויים בחיות שעורך הווטרינר.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, וויקו ינקו, בן חלפון, ולדיסלב לברוב ודן מישייב תקפו באלימות בנובמבר האחרון וטרינר שהוזמן למגרש הכדורגל בבית שמש, וזאת בשליחותו של וטרינר מתחרה. לאחר התקיפה, פיזרו במקום כרוזים של ארגון "אנונימוס" על מנת להסוות את המתקפה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.

כתב האישום מתאר כי ינקו פנה לחברו חלפון בשליחותו של הווטרינר יוני ליטווין בבקשה לפגוע בווטרינר אחר הפועל בבית שמש. עוד נכתב כי הובטח כי חלפון ולנאשמים אחרים שיקבלו כסף תמורת התקיפה. לצורך כך, נסעו שניים מהנאשמים אל חנות "טויס אר אס" בראשון לציון, שם רכשו מסכות וכפפות לצורך הפעולה. במקביל, הם הצטיידו בכרוזים של ארגון "אנונימוס", שמקדם הגנה על בעלי חיים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ארבע נשים מאושפזות בסורוקה עם שפעת החזירים, מצבן של שתיים קשה
תינוקת נחנקה מבלון גומי בביתר עילית; מצבה קשה מאוד
המועצה לשלום הילד: כרבע מהילדים בישראל נפגעו מבריונות רשת

הארכת מעצר לפעיל טבעוני החשוד בהכאת ווטרינר שביצע ניסויים בחיות, בימ"ש השלום ירושלים. 9 בדצמבר 2015. יואב דודקביץ'
ניפצו את שמשות רכבו של הווטרינר. אחד החשודים בבית המשפט, לפני כשבועיים/יואב דודקביץ'

בשעה 23:00 יצרו הנאשמים קשר עם הווטרינר באמצעות טלפון מיוחד שרכשו ומסרו לו שישנו כלב פצוע הנמצא באצטדיון הכדורגל הנטוש הסמוך לבית שמש. כאשר הגיע הווטרינר למקום, כך נכתב בכתב האישום, תקפה אותו באכזריות החבורה. בין היתר, הם הטיחו בו אבן תוך שהם צועקים לעברו "רוצח, רוצח". נוסף על כך, הם ניפצו את שמשות רכבו.

בשלב זה, הם מואשמים כי החלו לפזר במקום את הכרוזים של ארגון זכויות בעלי החיים על מנת להסוות את המתקפה, כאילו בוצעה על רקע מעורבותו לכאורה של הווטרינר בניסויים בבעלי חיים. לאחר מכן, הם נסעו לנחל שורק, שם השליכו את הציוד. כתוצאה מהמעשים נגרמו לווטרינר חבלות קשות ושברים בפניו.

"זה היה מעשה שפל ונפשע ואני מאוד מקווה שכל מי שהיה מעורב בו ייתן על כך את הדין", אמר הווטרינר שהותקף לוואלה! NEWS אחרי הגשת כתב האישום. "אני לא יודע עד כמה הווטרינר האחר קשור והדבר עדיין נמצא בחקירה, אבל כל מי שידו הייתה במעשה כזה אני מקווה שיגיעו אליו. אני עדיין מנסה לאט לאט לחזור לשגרה אבל זה לא פשוט, בוודאי כשאני סובל מפגיעה פיזית לא פשוטה ביד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully