וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מהפיגוע בבירה: אזרח מכה במוט ושוטר בועט במחבל מנוטרל

24.12.2015 / 0:35

שניות ספורות אחרי הירי לעבר המחבלים שביצעו את פיגוע הדקירה בירושלים נראה אזרח חובט נמרצות במחבל השרוע על הרצפה. בהמשך נראה גם שוטר בועט בו. בפיגוע נהרג אדם מירי מג"ב ונפצעו שניים קשה מדקירות. המשטרה: גם לאחר הירי, המחבל התנהג באופן מאיים

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, רוני כנפו, רויטרס, גדעון צנטנר, דוברות הדסה; עריכה: יאיר דניאל ומתן חדד

סרטון שפורסם אתמול (רביעי) ברשת מתעד אזרח מכה במוט את אחד המחבלים שביצעו את הפיגוע בירושלים. בהמשך התיעוד נראה גם שוטר בועט במחבל. מוקדם יותר היום דקרו שני מחבלים שני בני אדם בשער יפו בעיר ופצעו אותם באורח קשה. אדם נוסף נפצע באורח אנוש מירי שוטרות מג"ב שנטרלו את המחבלים ומת בבית החולים שערי צדק מאוחר יותר. אחד המחבלים נהרג במקום ואחר מת מפצעיו בבית חולים.

בסרטון מתועדת ההתרחשות סביב המחבלים בטרם הגיעו כוחות משטרה והצלה נוספים לזירת האירוע. האזרח נראה מכה נמרצות באמצעות מוט את המחבל השרוע על הרצפה. בעודו מתרחק מהאזור, נראה האזרח זורק את המקל. בשלב זה נראים אזרחים אחרים מנסים לבעוט במחבל אולם השוטרים במקום מצליחים להדוף אותם. עם זאת, אחרי כמה שניות נראה גם אחד השוטרים בועט במחבל.

לקריאה נוספת:
נחשפה תשתית חמאס בגדה שתכננה פיגועי התאבדות בישראל
העימות בין שוטר פלסטיני לשוטרי מג"ב שחושף איך נשמר התיאום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכאת המחבל הירוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמוך לשעה 13:00 הגיעו שני מחבלים לכיוון שער יפו, הבחינו ביהודים והחלו לדקור אותם באמצעות סכינים. לוחמות מג"ב שהיו באזור הבחינו באזרחים שרצים בבהלה לכיוון השער, הבינו כי מתרחש אירוע והחלו לצמצם טווח תוך ריצה נגד כיוון בריחת האזרחים.

הלוחמות הבחינו בשני מחבלים עם סכין כשהם דוקרים גבר, וירו לעבר המחבלים. אחת הלוחמות, חובשת בהכשרתה, החלה טיפול ראשוני באחד הפצועים שפונה באורח קשה מאוד מהזירה. מפקד מחוז ירושלים אמר כי "הלוחמות פעלו באומץ ובמקצועיות רבה, נטרלו את המחבלים ומנעו פיגוע גדול בהרבה".

בתגובה לפרסום התיעוד נמסר מדוברות המשטרה כי מחקירה ראשונית, הכוללת עדויות של שוטרים ואזרחים עדי ראייה, עולה כי לוחמות מג"ב ירו ופגעו במחבלים. יחד עם זאת, אחד המחבלים ניסה, גם לאחר הירי, לקום והשתולל באופן מאיים כשהוא עדיין אוחז בסכין, אזרח שהגיע עם מוט פעל על מנת לסייע בנטרול האיום מצד המחבל וחבט בידו במטרה לשחרר ממנה את הסכין והאיום, בצד שוטר שהמשיך במאבק לנטרולו עד להשתלטות מלאה עליו. האזרח נשאר בזירה ונגבתה עדותו. חקירת האירוע תימשך עד לקבלת תמונה מלאה של כל מה שהתרחש בזירת הפיגוע.

(עדכון ראשון: 15:48)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
זירת פיגוע הדקירה סמוך לשער יפו, ירושלים. 23 בדצמבר 2015. נועם מושקוביץ
זירת הפיגוע והמחבל שרוע על הרצפה/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully