וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהתפקד לליכוד, ניר ברקת מבהיר: לא אתמודד מול נתניהו

22.12.2015 / 19:31

ראש עיריית ירושלים דחה את ההערכות במפלגה כי יתמודד על ראשותה כבר בפריימריז הקרובים. בשיחה עם וואלה! NEWS אמר: "קודם כל אתבסס, אצור שותפויות וכוח בליכוד. לא הופכים פתאום מראש עיר לראש ממשלה"

צילום: מתוך דף הפייסבוק הרשמי של ניר ברקת, עריכה: גדי וינסטוק

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, הבהיר היום (שלישי) בשיחה עם וואלה! NEWS כי אין בכוונתו להתמודד מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפריימריז הקרובים לראשות הליכוד. ברקת, שהודיע הבוקר כי התפקד לליכוד, הוסיף: "אמרתי מראש שבכוונתי להשלים שתי קדנציות בראשות עיריית ירושלים לכל הפחות, ולא שיניתי את דעתי".

בחודשים האחרונים הקים ברקת מטה משלו בליכוד, מה שהביא להערכה במפלגה כי ראש עיריית ירושלים מתכוון להתמודד מול נתניהו כבר בפריימריז הבאים על ראשות המפלגה. אלא שבמוצאי שבת האחרון פורסם בערוץ 2 כי נתניהו מתכוון לקיים את הבחירות המקדימות כבר בעוד חודשיים, טווח זמן שאינו סביר עבור ברקת כדי להצליח להתמודד ולנצח את ראש הממשלה.

לקריאה נוספת:
נתניהו מקדים את הבחירות בליכוד – ומציב את סער וברקת בבעיה
התכנית הגדולה של נתניהו לבצר את שלטונו עוברת דרך כחלון

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. ברני ארדוב
"אמרתי מראש שבכוונתי להשלים שתי קדנציות בראשות עיריית ירושלים". ברקת/ברני ארדוב

בנוסף, בכדי להתמודד על הנהגת המפלגה יש צורך בפרק זמן מינימלי של 16 חודשי חברות במפלגה. לכן, היו מי שחשבו כי ברקת למעשה מזדרז להתפקד מיד אחרי הודעת נתניהו כדי לבקש באופן חריג להתמודד, למרות שאין לו את הוותק הנדרש.

הבוקר דחה ברקת את ההערכות הללו והבהיר: "קודם כל אתבסס, אצור שותפויות וכוח בליכוד. זו תפיסת עולמי. מראש עיר לא הופכים פתאום לראש ממשלה, אני לא מאמין בקפיצות כאלה". הוא סיפר עוד כי כעת הוא מתכוון להשקיע במפקד חברים לתנועה, אשר יעזרו לו לבסס את כוחו, וכי ישקיע את הזמן הקרוב בהיכרות עם פעילי השטח, עם מנגנון המפלגה וביצירת שיתופי פעולה שונים שיעזרו בין היתר לקדם תכניות למען העיר ירושלים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא השאיר לברקת טווח זמן סביר להתמודד ולנצח. נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מרגיש שאני בא מלמטה, מהשטח", אמר ברקת הבוקר. הוא ציין כי "הליכוד היא הפלטפורמה הנכונה והמובילה במערכת הפוליטית, וכעת צריך להכיר את הנפשות ולהתחכך, ולהתחיל בתכל'ס. זה לא תהליך של יום או יומיים, אלא של 20 או 30 שנה קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully