וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לכלא? שתי מורות עשו שלישייה עם תלמיד וטענו שהן לא אשמות

25.12.2015 / 8:36

שלי דופריינס ורייצ'ל רייספייס גרמו לסערה בלואיזיאנה לאחר שתלמיד בבית הספר בו הן עובדות סיפר לחבריו שקיים עמן יחסי מין. כעת הן עומדות בפני עונש מאסר, אך טוענות שהן לא אשמות במה שקרה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

WDSU News

לפני קצת יותר משנה סיפרנו לכם על שתי מורות מלואיזיאנה שקיימו יחסי מין עם תלמיד בן 16 מבית הספר בו הן מלמדות. שלי דופריינס בת ה-32 ורייצ'ל רייספייס בת ה-24 נעצרו לאחר שהתלמיד התרברב וסיפר לחבריו שקיים יחסי מין עם השתיים. השמועה עשתה לה כנפיים והגיעה לאחד המורים, שהחליט לערב את המשטרה במקרה החמור.

בשבוע שעבר הוגשו נגד השתיים כתבי אישום. בעוד דופריינס מואשמת בשני סעיפים שונים של ניצול מיני של קטין, רייספייס הואשמה בכך שלא דיווחה למשטרה על המתרחש. לטענת עורך דינה, היא הייתה תחת השפעת אלכוהול כשחברתה והתלמיד הגיעו לביתה, שם קיימו השלושה יחסי מין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונות המעצר של שלי דופריינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

התופעה המכוערת נדדה גם לטקסס, שם נעצרה השבוע היילי ווי, מורה בת 28 שקיימה קשרים רומנטיים ואינטימיים עם שני קטינים. הפרשה התגלתה לאחר שאחד מהם סיפר לאביו על כך שקיים יחסי מין עם המורה. הקשר בין השניים החל בפרוייקט בכנסייה ועד מהרה הם החלו לקיים יחסי מין בביתה וברכבה של המורה, שדאגה לספק קונדומים. לפחות משהו.

עיקבו אחרי אסור לפספס בפייסבוק

עוד באותו נושא

אני מנופץ לרסיסים”: תלמיד שנאנס על ידי המורה שלו מדבר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנער הראשון גילה שהמורה נפגשת עם תלמיד נוסף, והחליט לחשוף את הסיפור. תמונת המעצר של היילי ווי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קורבן נוסף, קטין גם הוא, סיפר כי המורה הציעה לו להצטרף לטיול בפארק בשעות אחר הצהריים. כשהגיעו למקום מבודד היא החלה לנשק אותו ולהתחכך בו. הנער הראשון גילה שהמורה נפגשת עם תלמיד נוסף, והחליט לחשוף את הסיפור. היילי פוטרה, נעצרה ושוחררה בערבות של 150,000 דולרים. כעת היא ממתינה למשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully