וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו רומז בשיחות סגורות: משרד הפנים יחזור לדרעי

21.12.2015 / 17:44

שני גורמים שנכחו בישיבת הסיעה בחלק שהיה סגור לתקשורת סיפרו שראש הממשלה אמר כי "יש סיעות שלא קיבלו מספיק תיקים חשובים". יו"ר ש"ס עזב את משרד הפנים לפני כשני עשורים לאחר שהורשע בלקיחת שוחד

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת, עריכה: יאיר דניאל

ראש הממשלה בנימין נתניהו רמז היום (שני) בזמן שבו הייתה ישיבת סיעת הליכוד סגורה לתקשורת, כי הוא מתכוון להעניק את תיק הפנים שהותיר אחריו סילבן שלום עם פרישתו מהחיים הפוליטיים לש"ס. שני גורמים שנכחו בישיבה אמרו לוואלה! NEWS כי ראש הממשלה אמר כי "יש סיעות שלא קיבלו מספיק תיקים חשובים". עם זאת, הוא סייג את הדברים ואמר לחברי סיעתו כי הדבר טרם סוכם וכי "ישנן אפשרויות שונות". הוא הוסיף בבדיחות הדעת: "לא אשמור את תיק הפנים אצלי".

יו"ר ש"ס אריה דרעי אמנם נאלץ להתפטר מתפקידו כשר הכלכלה על מנת לאפשר לנתניהו לחתום על סעיף 52 ולהעביר את מתווה הגז. ברם, ספק אם דרעי, שהורשע לפני שני עשורים על עבירות של לקיחת שוחד שביצע בהיותו שר הפנים, ירצה לחזור לאותו המשרד ולהתמודד עם הביקורת הציבורית ועם העתירות הצפויות על כך לבג"ץ. בסביבתו של השר אמרו אתמול כי הוא אינו עוסק בכלל בנושא, ומתכונן לקראת חתונת בתו הערב.

עוד בוואלה! NEWS:
בצל המתיחות: משרד הביטחון הודיע על ניסוי מוצלח ב"שרביט קסמים"
היועמ"ש החליט: ח"כ זועבי תואשם בהעלבת עובד ציבור
לראשונה: המשטרה החרימה אופניים חשמליים מרוכבים שנהגו בפראות

אריה דרעי, משה יעלון וזאב אלקין בישיבת הכנסת בהצבעה על חוק תקציב המדינה. נובמבר 2015. נועם מושקוביץ
בסביבתו של דרעי הבהירו כי הוא לא עוסק בנושא/נועם מושקוביץ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס מוקדם יותר היום, בפתח ישיבת סיעת הליכוד, לפרישתו של שלום, על רקע הטענות הרבות ולפיהן הטריד מינית נשים ובהן כאלו שעבדו תחתיו. "הוא קיבל את ההחלטה הנכונה", אמר.

לדבריו, "אחרי שנים בתפקידי מפתח, סילבן הודיע לי על כוונתו לפרוש בנסיבות מצערות מאוד. הודיתי לו על תרומתו. אני מקבל בברכה את אמיר אוחנה, ראש התא הגאה בליכוד, איש עם עבר ביטחוני מרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully