וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפילו אבא שלי התבלבל": הצעירה שמצאה את הכפילה שלה ברשת

26.12.2015 / 8:55

צעירה מאירלנד הופתעה למצוא נערה בת 17 משוויץ שנראית בדיוק כמותה. השתיים נפגשו ונדהמו לגלות שחוץ ממראה חיצוני, הן חולקות תכונות אופי דומות שגרמו אפילו לבני משפחה להתבלבל ביניהן

twin strangers

חכם סיני זקן אמר פעם שלכל אדם בעולם יש כפיל. טוב, אולי לא חכם סיני זקן, אבל זאת אימרה ידועה. שאנון לנורגן בת ה-21 מאירלנד נרשמה לאתר שזו תכליתו: למצוא כפילים של אנשים. לאחר שהכפילה שלה לא נמצאה היא הפסיקה לבקר באתר באותה תדירות וחזרה לשם במקרה לפני מספר שבועות. היא לא האמינה למראה עיניה: הכפילה שלה נמצאה ומדובר בשרה נורדסטרום, נערה בת 17 שלומדת בפנימיה בשוויץ.

השתיים, שחולקות שיער בלונדיני ארוך, עיניים כחולות ותווי פנים זהים כמעט לחלוטין, החלו לשוחח וקבעו להיפגש בדבלין, בירת אירלנד. "כשפתחתי את הדלת וראיתי את שרה, הרגשתי שהלב שלי קפץ ויצא מהפה. יש לנו את אותן הבעות פנים ואותו חיוך. זה כל כך מוזר", סיפרה שאנון בריאיון ל"דיילי מייל".

עיקבו אחרי אסור לפספס בפייסבוק

מצאה את התאומה שלה. צילום מסך
אין מה לומר, הדימיון ביניהן באמת מדהים/צילום מסך

שרה סיפרה שגם היא הייתה עצבנית מעט לפני הפגישה ובעיקר חששה להתאכזב. "פחדתי ששאנון ואני לא נהיה כל כך דומות במציאות, אבל התברר שלא הייתי צריכה לדאוג. היא לגמרי הכפילה שלי וזה מרגיש סוריאליסטי, כאילו אני מביטה במראה". אחרי שהשתיים נפגשו הן בילו יחד בשוק חג המולד של דבלין וערכו קניות. הן גילו שמלבד הדימיון החיצוני, הן חולקות תחומי עניין משותפים ותכונות אופי דומות.

"שתינו התחרינו בענפי ספורט שונים באופן מקצועי", סיפרה שרה. "בנוסף, במקום בו נפגשנו היו שירותים מתחת לחדר המדרגות ואמרנו יחד שזה ממש כמו בהארי פוטר". זמן קצר אחרי שנפגשו הרגישו השתיים שהן מכירות זו את זו במשך שנים והתחושה התגבר כשמשפחתה של שאנון הגיעה לביקור.

"כשאבא שלי ראה אותנו יחד לראשונה, הוא הביט בשרה ואז בי וחוזר חלילה. המבט שלו היה מצחיק נורא, אפילו הוא התבלבל בינינו ונדרשו לו כמה רגעים כדי להבין מי זו מי". בכנות, אנחנו לא יכולים להאשים אותו.

עוד באותו נושא

נערה בהפרעה: האם נמצאה הכפילה המושלמת של אנג’לינה ג’ולי?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully