וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: סלמנדרה ענקית בת 200 שנה נמצאה בסין

16.12.2015 / 15:15

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

על רקע פרסום קמפיין ה"שתולים" שהפיץ ארגון "אם תרצו" ובו מוצגים פעילי שמאל כסייענים למחבלים, הבהיר היום מנכ"ל הארגון מתן פלג לאולפן וואלה! NEWS, כי לא מדובר בהסתה, אלא בחשיפת פעילות הפעילים המוצגים בו. ישי מנוחין, אחד מהפעילים, הגיש נגד הארגון תלונה בגין הסתה לרצח.

הוועדה לתכנון ולבנייה בעיריית ירושלים אישרה הבוקר תכנית לבניית 891 יחידות דיור בשכונת גילה. זאת לאחר שלדברי גורמים בעירייה האישור נדחה, בעקבות ביקור ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בארצות הברית.

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, הודיע היום במסיבת עיתונאים בתל אביב כי אם לא יגיע להסכם עם משרד האוצר בימים הקרובים, תכריז ההסתדרות על שביתה במגזר הציבורי. זאת לאחר שבחודש שעבר הוכרז סכסוך עבודה, עקב כישלון המשא ומתן בין הצדדים.

בסין נמצאה השבוע סלמנדרה ענקית בת 200 שנה. דייג בדרום מזרח המדינה מצא את הסלמנדרה במערה כשיצא לדוג. אורכה כמטר וחצי ומשקלה כ-45 קילוגרמים. הסלמנדרה הסינית הענקית היא הדו חי הגדול ביותר בעולם כיום.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול התקררות וגשם צפוי לרדת מצפון הארץ ועד לצפון הנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully