וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים במודיעין מנסים לעכל את הפיגוע: "תקף בטעות ערבי שנראה יהודי"

16.12.2015 / 14:35

פועלי אתר הבנייה בשכונת הציפורים עדיין בהלם מהאירוע אתמול, שבו מחבל תקף שני מנהלי עבודה ופצע אותם בינוני. לדבריהם, השני הותקף בשוגג בגלל עורו הבהיר וצבע עיניו. "לא משנה מי אתה - בסוף אתה נפגע". דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: ניר חן

יממה לאחר שתקף תושב אבו סירא שני מנהלי עבודה באתר בנייה במודיעין ופצע אותם באורח בינוני, עדי הראייה ההמומים שהגיעו ליום עבודה נוסף בשכונת הציפורים בעיר, מנסים להבין את שאירע אתמול. מדבריהם עולה כי הפצוע השני מבין השניים שהותקפו הוא ערבי, וכי חלה "טעות בזיהוי". חבריו של הפצוע, צדוקי אבו כאמל בן ה-50, טוענים כי המחבל ראה בו יהודי בגלל צבע עורו הבהיר ועיניו הכחולות והחל להכות בו עם לום.

"ישבנו יחד במשרד כשהגיע בן אדם שאנחנו לא מכירים בכלל, הוא לא מהאזור", נזכר רמי, פועל בחברת "דונה" שהיה עם אבו כאמל בשעה שהותקף. "הוא נכנס עם צינור ברזל גדול ונתן לו מכה על הראש. תפסתי אותו, זרקתי אותו החוצה והתיישבתי עליו עד שבאה המשטרה". בהמשך, הסביר: "המנהל עבודה הוא בכלל ערבי, אבל נראה ממוצא רוסי כי יש לו עיניים כחולות". על המחבל, אמר: "הוא הגיע לפה אחרי שהיה כבר באתר אחר וגם שם הכה מנהל עבודה. כנראה שהוא הגיע וניסה להשלים את העבודה שלו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מנכ"ל אם תרצו: "זו לא הסתה; שה'שתול' יישא בתוצאות אם ייפגע"
אושרה תכנית לבניית כ-900 יחידות דיור מעבר לקו הירוק בירושלים
יו"ר ההסתדרות: "בשבוע הבא נפתח בשביתה כללית במגזר הציבורי"

בנייה במודיעין עלית, ינואר 2012. נמרוד סונדרס, נמרוד סונדרס
אתר בנייה במודיעין/נמרוד סונדרס, נמרוד סונדרס

עיסא סעדה הגיע להחליף את אבו כאמל מיד לאחר התקרית. היום, כשהוא ישוב על כסאו של חברו, סיפר כי התחושות בקרב הפועלים הן קשות מאוד. "הייתי אצלו אתמול בבית החולים. יש לו כמה שברים בראש, המצב שלו היה גרוע. עכשיו הוא בסדר", סיפר. "זה נותן הרגשה לא טובה. כל אחד שיוצא מהבית שלו לא יודע אם הוא יחזור שלם, בין אם הוא ערבי או יהודי, בסוף גם הוא נפגע. אין חשק לעבוד ככה. זו לא הרגשה של פחד, אבל בכל זאת, עמית לעבודה שהיה כאן מקבל מכה כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully