וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם בנח"ל החרדי הורשע בהתעללות בפלסטיני אזוק

14.12.2015 / 18:50

הלוחם הורשע במסגרת הסדר טיעון, והודה שהיכה פלסטיני אשר נחשד במעורבות בטרור - כאשר כבר היה אזוק. בית הדין הצבאי גזר עליו חודשיים מאסר, שאותם כבר סיים לרצות, וכן פיצוי לפלסטיני על סך 1,500 שקלים

לוחם הנח"ל החרדי שהורשע בהתעללות בפלסטיני אזוק. ארגון חוננו, מערכת וואלה! NEWS
הודה שהיכה את הפלסטיני באגרוף. הלוחם שהורשע/מערכת וואלה! NEWS, ארגון חוננו

לוחם בנח"ל החרדי הורשע בשבוע שעבר בהתעללות בפלסטיני שנחשד במעורבות בטרור, בעת מעצרו לפני כחודשיים. הלוחם הורשע במסגרת הסדר טיעון, שבו הודה שהיכה את הפלסטיני באגרוף בודד בעת שהיה אזוק, וזאת בשל צעקותיו. עוד אמר הלוחם כי היה "טעון" משום שבעת מעצר הפלסטיני בכפר עתיל שבאזור טול כרם, מצא אצלו ספר של היטלר.

כתב האישום המתוקן שבמסגרתו הורשע ייחס לו עבירה של התעללות. בית הדין הצבאי ביפו גזר עליו חודשיים מאסר בפועל, שאותם סיים לרצות היום והוא שוחרר. בנוסף, נגזרו עליו מאה ימי מאסר על תנאי, הורדה לדרגת טוראי, וכן פיצוי לפלסטיני על סך 1,500 שקלים. השופטים קיבלו את בקשת סנגורו של הלוחם וקבעו כי לא יוותר לו רישום פלילי לאחר שחרורו מצה"ל.

הלוחם נעצר לפני חודשיים, יחד עם שישה לוחמים נוספים מהנח"ל החרדי, לאחר שהפלסטיני התלונן כי הם היכו אותו. ההליך המשפטי נגד יתר הלוחמים עדיין נמשך.

עוד בוואלה! NEWS:
14 פצועים בפיגוע דריסה בירושלים; המחבל חוסל
כיוס קשישים, עוקץ כספומטים ושוד אלים: כך פועלות "כנופיות התיירים"
אמו של אורון שאול לוואלה! NEWS: "צריך לשנות את הגישה"

עו"ד אהרון רוזה שייצג את הלוחם מטעם ארגון חוננו מסר: "גזר הדין שבו הוטלו 60 ימים על החייל שייצגתי משקף גישה נכונה ולפיה יירשם ללקוח רישום פלילי מופחת, אשר לא יפגע בו לאחר שיסיים שירותו הצבאי, ויאפשר לו לבחור בדרך של אזרח מועיל למדינת ישראל. הלוחם טעה טעות אחת ויחידה בשיקול דעתו, במהלך שירות קרבי ארוך וקשה".

מנכ"ל ארגון חוננו, שמואל מידד, המלווה את הלוחמים מסר בתגובה לגזר הדין: "התופעה הזאת של עוד ועוד הורים ששולחים את בניהם להילחם ולשמור על כולנו וגם על עצמם, ונאלצים לראות אותם עם אזיקים על ידיהם - מדאיגה. מדובר בתופעה שנובעת מלחצים זרים, והיא תפסק על ידי חיזוק האמונה בצדקת דרכנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully